Dell, producatorul american de computere, uimeste din nou industria IT cu anuntarea noii versiuni a notebook-ului Adamo, caracterizat prin dimensiunile sale foarte mici si prin preturile ridicate, scrie presa internationala.

Dell a lansat un site pentru viitoarea versiune a Adamo, fiind prezentat intr-o singura fotografie fara niciun fel de alt detaliu inafara de greutatea acestuia. Singura informatie oferita de Dell este ca urmatoarea versiunea a Adamo va masura 9,99 milimetri.

Actuala campanie de marketing a Dell marcheaza secretomania cu care compania a "inconjurat" modelul Adamo de la inceputul acestui an. In ianuarie, compania a lansat Adamo la Consumer Electronics Shows dar nu a oferit alte detalii despre notebook.

Aceasta lansarea a laptop-ului de mici dimensiuni de la Dell este proiectata pentru a concura direct cu MacBook Air de la Apple, asemanandu-se foarte mult prin dimensiuni si pret.

La lansarea din luna martie, Adamo a avut un pret de 1.999 dolari comparativ cu notebook-ul Apple ce are un pret de 1.799 dolari. Air are un procesor rapid Core 2 Duo, in timp ce Adamo vine cu o memorie SSD (solid state drive) in locul unui hard drive.

Luxosul notebook are o grosime unica de 0,65 inci, cu o zecime mai subtire decat MacBook Air, si o diagonala a ecranului de 13,4 inci. In timp ce ecranul de sticla ii ofera un aspect unic, aceasta adauga greutate, Adamo cantarind 1812 grame comparativ cu MacBook Air care are o greutate de 1360 grame.

Laptop-urile subtiri sunt alternative pentru mult mai ieftinele netbook-uri. De obicei, sistemele subtiri au putere mai mica, tastatura in marime normala si ecrane mai mari decat mini-notebook-uri, dar si marje de profit mai mari, fiind mult mai atractive pentru furnizori.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri