In cel de-al doilea trimestru fiscal, incheiat la 30 septembrie 2009, Lenovo a inregistrat cea mai mare cota de piata atinsa de companie pana in prezent si un profit operational de aproximativ 43 milioane dolari, in crestere cu 14% fata de trimestrul anterior.

In aceasta perioada exportul de PC-uri a crescut cu 2,3% la nivel mondial.

Lenovo a continuat in al doilea trimestru programul de restructurare, prin care spera sa devina mai competitiv si mai eficient din punct de vedere operational.

Ca urmare a programului de restructurare, producatorul chinez se asteapta la economisirea a 300 milioane dolari in baze anuale. In al doilea trimestru fiscal, Lenovo a avut de achitat costuri de restructurare in valoare de 3 milioane de dolari.

Laptop-urile reprezinta in continuare cea mai mare pondere din vanzarile globale ale companiei, generand 63% din vanzarile totale ale producatorului. Vanzarile globale de laptop-uri au crescut cu 37% pe baze anuale, in timp ce industria a crescut cu 16%. Veniturile provenite din vanzarea de laptop-uri a fost de 2,6 miliarde dolari, in scadere cu 1% fata de anul trecut.

Vanzarile de computere tip desktop au scazut cu 13% pe baze anuale in al doilea trimestru la aproximativ 1,5 miliarde dolari, sau 35% din veniturile totale ale Lenovo.