Pe de alta parte, numarul barbatilor care sunt patroni ori actionari (13,32%) este aproape dublu fata de femei (7,5%).

In acelasi timp, femeile cu venituri mai mari de 1.000 de euro (3,05%) sunt de doua ori mai putine fata de barbatii care castiga aceeasi suma, 6,5%.

Dintre acestia, 2.04% castiga peste 7.000 de lei, comparativ cu doar 0,77% dintre femei. Totodata, numarul femeilor fara venituri este de 22,65% dintre respondente, fata de 18,38% in cazul barbatilor.

In general atentia atat a femeilor cat si a barbatilor se indreapta preponderent catre stiri, e-mail si social media (bloguri si forumuri).

Diferente apar insa in privinta achizitiilor facute online (19,63% barbati fata de 10,96% femei cumpara pe internet), a clipurilor si filmuletelor urmarite ( 31,76% -barbati si 22,05%- femei) a utilizarii jocurilor online (21,14% barbati si 15,66% femei)

In ceea ce priveste site-urile accesate, deosebirile semnificative se remarca la site-urile auto care sunt vizitate de 41,11% dintre barbati fata de 8,85% dintre femei si cele de comert electronic care sunt utilizate de 28,95 % dintre barbati si de 14,67% dintre femei.

De asemenea, 67,54% dintre femei si 70,85% dintre barbati detin cel putin un card bancar, iar o cinicime dintre barbati (19,63%) folosesc Internet Banking fata de 15,77% dintre femei. Pe de alta parte, 3% dintre barbati utilizeaza si Mobile Banking, comparativ cu 1,4% dintre femei.

Studiile demografice trafic.ro s-au desfasurat online pe plan national in perioada 17 noiembrie-7 decembrie 2009, pe un esantion de 127.699 de respondenti, cu o marja de eroare de +/- 3%.