Micii intreprinzatori vor avea in curind posibilitatea sa afle care este pozitia lor pe piata si cum sunt perceputi de clienti printr-o simpla accesare a unei pagini de Internet. Aceasta este interfata prin care cele doua parti pot comunica in mod eficient pentru a se cunoaste.

Serviciul feedbackcenter.ro are la baza o platforma de comunicare online, prin care agentii economici pot evalua modul in care sint percepute produsele sau serviciile pe care le comercializeaza de catre actualii sau potentialii clienti. Pentru utilizatorii de Internet proiectul presupune un mijloc de comunicare cu companiile de la care cumpara sau doresc sa cumpere diferite servicii sau produse. Altfel spus, proiectul ofera posibilitatea unor dezbateri publice, raspunsuri oficiale si rapoarte statistice, astfel incit companiile sa fie in permanenta la curent cu asteptarile si dorintele publicului-tinta. „Feedbackcenter se adreseaza in special companiilor mici care nu au sistem de comunicare cu clientii. De asemenea, sistemul este util pentru companiile mari care primesc feedback in cadrul unor forumuri virtuale, dar nu pot interactiona cu clientii in mod direct. Prin acest site, atit agentul economic, cit si utilizatorul pot discuta mult mai liber“, apreciaza Traian Paicu, marketing manager in cadrul companiei BlueDot.

Utilizind serviciul BlueDot, agentul economic are la dispozitie patru pagini specializate prin care poate afla care este pozitia sa in industria in care activeaza.

Informatii online despre propria companie

Citeste si:

Astfel, in pagina de scrisori va avea acces atit la mesajele trimise de clienti, cit si la datele lor de contact, aceasta in conditii de maxima siguranta pentru utilizatorii ale caror profile sint tinute secrete.

In cea de-a doua pagina, agentul economic va putea masura care este ratingul industriei din care face parte si totodata ratingul companiei in raport cu respectiva industrie. Altfel spus, organizatia va putea afla daca face parte din rindul celor mai apreciate firme sau dimpotriva.

Serviciul mai ofera posibilitatea companiilor de a sti pe ce pozitie se afla intr-un top al organizatiilor de profil si statistici referitoare la subiectele de interes pentru clienti.

Preturile aferente intrarii in sistem se ridica pentru un agent economic la maximum 48 de euro. Contractul minim se incheie pentru o perioada de 12 luni, in schimbul caruia compania va primi o adresa unica prin care poate comunica cu clientii.