eMag, cel mai mare retailer online, a decis sa permanentizeze ExtraGarantia de retur, serviciul prin care orice client poate returna produsele in maximum 30 de zile de la cumparare.
"Perioada anuntata initial pana la 30 aprilie a fost parcursa foarte bine din punct de vedere operational", au spus reprezentantii companiei.

Astfel, incepand cu 1 mai, ExtraGrantia de Retur devine un serviciu standard al eMag, completand pachetul de beneficii pe care magazinul online le ofera clientilor sai.

ExtraGarantia de Retur este un serviciu care se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice prin care clientii nemultumiti de produsele alese le pot returna doar prin serviciul de curierat agreat (compania Fan Courier) sau in unul dintre showroomurile eMag.


Sursa foto: http://www.emag.ro/blog/

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri