Odata cu lansarea subsidiarei Samsung in Romania si, implicit, cu implementarea noii structuri operationale, compania coreeana va raspunde mai eficient nevoilor consumatorilor de pe piata autohtona, oferindu-le in acest sens, in mod constant, produse si servicii excelente.
Astfel, parte a uneia dintre cele mai mari si de succes companii la nivel global, lider in industria semiconductorilor, a telecomunicatiilor, dispozitivelor media digitale si a convergentei digitale, Samsung Electronics Romania se angajeaza sa introduca pe piata locala cele mai recente trend-uri si cele mai avansate produse si servicii.

In segmentul electrocasnicelor, noul aspirator-robot NaviBot se impune in ceea ce priveste inovatia. NaviBotTM functioneaza cu ajutorul sistemului Visionary MappingTM, ceea ce ii ofera un nivel ridicat de inteligenta, nemaiintalnit pana acum. Doua procesoare controleaza activitatea printr-un program inteligent de navigatie care ii permite aparatului sa vizualizeze casa si sa retina unde se afla, gasindu-si ca repere diferite obiecte si sistemul de andocare.

O micro-camera foto integrata ofera un sistem de scanare a suprafetei, capturand cate 30 de fotografii ale incaperii pe secunda. Cu ajutorul acestor imagini, NaviBot creeaza o harta virtuala a casei, identificand exact obstacolele, cum ar fi mobila sau decoratiunile interioare. Nicio sarcina nu este prea grea. Daca o incarcare nu este suficienta pentru a termina de curatat o anumita zona, NaviBot se intoarce automat la sistemul de andocare, fara sa isi paraseasca traseul, si se reincarca in mai putin de doua ore. Datorita sistemului Visionary Mapping cu a sa camera integrata, NaviBot isi reia activitatea din locul unde a intrerupt-o. Fie ca este vorba de doua sau de zece camere, NaviBot face fata cu brio.

De curand, Samsung a lansat in Romania telefonul Galaxy S (GT-I9000), un smartphone care ofera utilizatorilor experiente cu adevarat remarcabile si care anunta viziunea Samsung in ceea ce priveste demararea democratizarii smartphone-ului.

Modelul Galaxy S, bazat pe tehnologie Android, incorporeaza un ecran Super AMOLED de 4 inchi si un procesor pentru aplicatii de 1 GHz care permite stocarea si vizualizarea de fisiere video in format HD, experiente bazate pe realitate augmentata prin Layar Reality Browser si optiunea avansata LBS (Location Based Services). O “existenta smart” (“Smart Life”) presupune o abordare inteligenta, iar Galaxy S ofera acest lucru apeland la preferintele personale pentru a culege informatii despre nevoile fiecarui utilizator. Cu o sinteza zilnica a preferintelor clientilor, o viteza remarcabila de procesare si optiuni de cautare personalizate, precum Layar Reality Browser – Galaxy S ofera consumatorilor informatiile de care au nevoie oriunde si oricand. Smartphone-ul Galaxy S marcheaza un nou nivel de inteligenta in ceea ce priveste acest tip de terminale mobile.

Mai mult, Samsung a dezvaluit zilele trecute noutatile integrate portofoliului de camere foto digitale prevazute cu tehnologia 2view: noile modele ST600 si ST100 de 14,2 mega-pixeli. Noile modele din familia Samsung 2view, ST600 si ST100, primesc un retus pentru ecranul LCD frontal, activat printr-o simpla atingere, care are acum dimensiunea de 1.8” comparativ cu cel al modelului precedent care avea o dimensiune de 1.5”.

Datorita ecranelor LCD mai mari, ST600 si ST100, consumatorii pot face o mai buna incadrare a fotografiei sau a clipurilor video si pot lua parte direct la actiune prin schimbarea pozitiei camerei, reusind sa urmareasca si sa controleze acuratetea imaginii prin intermediul ecranului frontal. Cele doua modele sunt disponibile in patru nuante stilizate: roz aprins, auriu, negru si violet, si sunt incadrate intr-o forma subtire si eleganta cu finisaj metalic, oferind un plus de atractivitate si functionalitate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri