Veniturile Orange in Romania au scazut in primul semestru cu 8,8% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, de la 531 milioane euro la 484 milioane euro, dar grupul francez a remarcat in trimestrul al doilea imbunatatirea trendului incasarilor avute pe piata romaneasca.
Astfel, scaderea veniturilor a fost de 7,4% in trimestrul al doilea, de la cea de 10,1% din primele trei luni ale acestui an, se arata intr-un raport al grupului francez Orange citat de Mediafax.

Orange Romania a inregistrat in primele sase luni venituri din servicii personale de 437 milioane euro, in scadere cu 9,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Compania avea, la finele lunii iunie, 10,471 milioane de clienti, fata de 10,995 milioane la finele anului trecut, respectiv 10,354 milioane la jumatatea lui 2009.

Din numarul total de utilizatori, 2,357 milioane reprezentau la finele primului semestru clienti broadband (internet si date mobile), de la 2,708 milioane la sfarsitul lui 2009, respectiv 2,223 milioane la jumatatea anului trecut.

Veniturile inregistrate de Orange in Romania in trimestrul al doilea au scazut cu 7,4%, de la 267 milioane euro la 247 milioane euro, in timp ce incasarile din servicii ale companiei pe piata romaneasca au coborat cu 7,8%, de la 243 milioane euro la 224 milioane euro.

Venitul mediu pe utilizator (ARPU),
raportat de Orange ca veniturile generate de retea in ultimele 12 luni si raportate la media ponderata a numarului de utilizatori din aceeasi perioada, s-a plasat in Romania, la 30 iunie, la 85 de euro, fata de 108 euro la jumatatea anului trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri