UPC Romania, unul dintre cei mai importanti operatori telecom pe piata locala, a inregistrat cresteri doar pe serviciile de cablu digital si televiziune digitala prin satelit (DTH) in trimestrul al doilea al acestui an, celelalte segmente (televiziune analogica, internet si telefonie fixa) inregistrand diminuari in privinta numarului de abonati, conform raportului financiar al Liberty Global, grupul american ce detine compania.
In trimestrul al doilea, numarul de utilizatori de televiziune prin cablu digital a crescut cu 8.400 la 254.000 de abonati, in timp pe segmentul de televiziune digitala prin satelit numarul acestora a crescut cu 4.800 de utilizatori, operatorul inregistrand la finalul lui iunie 187.400 de clienti pe DTH.

In schimb, televiziunea prin cablu analogic a inregistrat o scadere cu 54.000 de abonati, ajungand astfel la 737.100 de utilizatori.

Astfel, UPC avea 1.178.500 de clienti de televiziune la finalul lui iunie, mai putin cu 40.800 de utilizatori fata de cei 1.219.300 de la sfarsitul lui martie.

Operatorul, care este al doilea furnizor de servicii TV pe piata locala (dupa RCS&RDS), se apropie astfel din ce in mai mult de Romtelecom, al treilea jucator in domeniu, cu peste 1 milion de utilizatori.

Pe zona serviciilor de internet, compania si-a diminuat numarul de clienti la 263.500, in scadere cu 7.900 fata de finalul primului trimestru, in timp ce pe telefonie fixa, UPC a ajuns in iunie la 147.400 de utilizatori, mai putin cu 5.700 de abonati fata de martie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri