In trimestrul al doilea, numarul de utilizatori de televiziune prin cablu digital a crescut cu 8.400 la 254.000 de abonati, in timp pe segmentul de televiziune digitala prin satelit numarul acestora a crescut cu 4.800 de utilizatori, operatorul inregistrand la finalul lui iunie 187.400 de clienti pe DTH.

In schimb, televiziunea prin cablu analogic a inregistrat o scadere cu 54.000 de abonati, ajungand astfel la 737.100 de utilizatori.

Astfel, UPC avea 1.178.500 de clienti de televiziune la finalul lui iunie, mai putin cu 40.800 de utilizatori fata de cei 1.219.300 de la sfarsitul lui martie.

Citeste si:

Operatorul, care este al doilea furnizor de servicii TV pe piata locala (dupa RCS&RDS), se apropie astfel din ce in mai mult de Romtelecom, al treilea jucator in domeniu, cu peste 1 milion de utilizatori.

Pe zona serviciilor de internet, compania si-a diminuat numarul de clienti la 263.500, in scadere cu 7.900 fata de finalul primului trimestru, in timp ce pe telefonie fixa, UPC a ajuns in iunie la 147.400 de utilizatori, mai putin cu 5.700 de abonati fata de martie.