Utilizatorii Cosmote, al treilea jucator de telefonie mobila pe piata locala, au vorbit in medie 212 minute pe luna in trimestrul al doilea din acest an, cu 27 de minute (14,6%) mai mult fata de aceeasi perioada din 2009, cand clientii companiei vorbeau in medie 185 de minute, potrivit raportului financiar al Deutsche Telekom, grupul german care detine 30% din OTE, actionarul operatorului telecom.
Totodata, abonatii Cosmote au folosit telefonul pentru convorbiri timp de 432 de minute lunar in trimestrul al doilea, in scadere cu 42 de minute (8,9%) fata de aprilie-iunie anul trecut.

Pe de alta parte, in prima jumatate din acest an, utilizatorii atat de cartele preplatite cat si de abonamente ai companiei de telefonie mobila au vorbit in medie in jur de 210 de minute lunar fata de 183 de minute in perioada similara din 2009, in timp ce abonatii au vorbit in medie 430 de minute comparativ cu 467 de minute in fiecare dintre ianuarie-iunie anul trecut.

Cosmote avea la finalul lui iunie 7.087.000 de utilizatori (impreuna cu cei aproximativ 400.000 de clienti preluati prin achizitia Zapp), dintre care 1.512.000 de abonati si 5.575.000 de clienti de cartele preplatite.

Pe de alta parte, venitul mediu per utilizator (ARPU) a fost intre aprilie si iunie de 4,52 euro, fata de 4,34 euro in primul trimestru din 2010, serviciile non-voce (de exemplu, mesajele scrise ori accesul la internet) insemnand 5% din consumul clientilor Cosmote.

Pe segmentul de abonamente, ARPU a fost de 13 euro lunar, iar pe cel de cartele preplatite venitul mediu per utilizator a fost de 2 euro in fiecare luna.

Cel mai mare operator pe piata locala de telefonie mobila este Orange Romania cu 10,4 milioane de clienti, urmat de Vodafone Romania cu 9,8 milioane de utilizatori.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri