Romtelecom, spre exemplu, si-a reproiectat abonamentele, astfel incat sa poata oferi solutii eficiente de comunicatii pentru aceasta perioada, mai ales pentru companiile mici si mijlocii. Asa se face ca, la sfarsitul lunii septembrie, Romtelecom Business Solutions, divizia dedicata clientilor companii, a lansat pe piata un nou portofoliu de servicii de voce si Internet pentru clientii business, mai simplu, mai usor de personalizat si mai accesibil.

Noua oferta de voce are la baza patru produse de telefonie, cu preturi incepand de la €9,9 pe luna (fara TVA), ce includ mii de minute gratuite si nelimitate in retelele Romtelecom si Cosmote si care au o caracteristica unica pe piata din Romania: garantarea calitatii pe baza acordului privind nivelul calitatii serviciului (SLA).

Romtelecom a simplificat, de asemenea, portofoliul Clicknet de solutii de access la Internet, la trei abonamente noi. Pe langa viteza de transfer, aceste solutii cuprind o serie de optiuni interesante, menite sa ajute companiile sa se dezvolte fara probleme. Mai exact, toate ofertele Clicknet noi includ, gratuit, acordul privind nivelul calitatii serviciului (SLA), un IP static ce le ofera angajatilor posibilitatea de a se conecta la reteaua companiei de oriunde s-ar afla, casuta de email si gazduire web, optiunea de a primi factura in varianta electronica si o licenta NORTON Antivirus, valabila pe o perioada de un an. Abonamentele pot oferi gratuit si optiunile de back-up si recuperare a datelor.

Pro Auto, din Targu Jiu, este una dintre companiile care au vazut in noile oferte oportunitatea de a se bucura de o oferta cu cel mai bun raport calitate-pret. O companie cu 16 angajati, aflata in plina expansiune, Pro Auto colaboreaza cu Romtelecom inca de cand s-a lansat pe piata. Timp de sapte ani, datorita calitatii excelente, pachetele de telefonie fixa si de Internet ale Romtelecom Business Solutions le-au sustinut activitatea pas cu pas.

In 2003, cand au incheiat un parteneriat cu Romtelecom, operatorul a fost cea mai buna alegere datorita serviciilor de Internet, considerate cele mai performante de pe piata. „Pentru noi, accesul la Internet este vital, nu putem lucra fara el”, au spus reprezentantii Pro Auto. „Folosim platforme online pentru a tine legatura cu furnizorii nostri si pentru a plasa comenzi de produse, iar fara e-mail ne-ar fi foarte greu sa comunicam cu clientii nostri. Internetul este, pentru noi, un serviciu care ne sustine, practic, afacerea si, de aceea, aveam nevoie de un furnizor serios, care sa ne ofere o solutie de calitate”. Acel furnizor a fost si ramane Romtelecom.

In acest moment, compania are doua abonamente Clicknet, cu viteze de 6 si respectiv 8 Mbps, si a ales abonamentul de voce Business Nelimitat, care ii ofera minute nelimitate catre retelele Romtelecom si Cosmote, dar si 1500 de minute catre alte retele nationale fixe si international in retele fixe in Uniunea Europeana sau catre retele fixe si mobile din Statele Unite ale Americii si din Canada.

„Elementul de diferentiere al Romtelecom ramane calitatea serviciilor. Suntem foarte multumiti de colaborarea pe care am avut-o pana in prezent, pentru ca am simtit intotdeauna ca ne putem baza pe sprijinul unui partener serios si de incredere, care de fiecare data ne-a oferit solutiile potrivite si ne-a sustinut cresterea. Noile oferte ne sunt de un real ajutor in a ne dezvolta activitatea, chiar si intr-o perioada mai dificila.”
Pro Auto a mai ales de-a lungul timpului si alte oferte promotionale ale Romtelecom pentru a creste. „Anul trecut am achizitionat, de la Romtelecom, mai multe laptopuri si multifunctionale pentru birou. Le-am folosit din prima zi si suntem foarte multumiti nu doar de calitatea echipamentelor in sine, ci si de faptul ca am platit un pret corect si avantajos pentru noi.”

Noile oferte Clicknet aduc in prim plan si o serie de beneficii unice pe piata din Romania, cum ar fi garantarea calitatii serviciilor oferite de Romtelecom prin semnarea unui Acord privind Nivelul Calitatii Serviciului (SLA). Romtelecom este nu doar primul, ci si singurul furnizor de servicii de comunicatii electronice din Romania care le garanteaza contractual clientilor sai juridici calitatea serviciilor furnizate si solutionarea prompta a oricarei probleme. „Acordul privind Nivelul Calitatii Serviciului este o optiune pe care niciun alt furnizor de pe piata nu ne-o poate oferi si care inseamna, pentru noi, reducerea riscurilor activitatii noastre”, au declarat reprezentantii Pro Auto. Romtelecom Business Solutions garanteaza respectarea termenilor contractuali de calitate in toate zonele tarii si, mai mult decat atat, ofera reducerea tarifelor pentru abonamente in cazul in care disponibilitatea garantata prin SLA nu se respecta.

Incheierea unui nou contract Clicknet cu divizia Romtelecom Business Solutions pune la dispozitia companiilor si servicii de gazduire web si de suport, precum si spatiu pentru casute proprii de e-mail. „Cu ajutorul Romtelecom, avem deja 40 de conturi de e-mail prin care putem sa tinem legatura cu clientii si furnizorii nostri in siguranta si cu profesionalism. Am ajuns, de asemenea, intr-un punct al dezvoltarii noastre in care ne va ajuta sa avem propriul website, asa ca acum lucram intens la proiectarea lui si il vom lansa cat de curand, folosind serviciile de gazduire oferite de Romtelecom.”

Tot in zona de conectivitate, noile abonamente Clicknet ofera posibilitatea obtinerii unui IP static, ceea ce le permite angajatilor sa lucreze de la distanta. „Legatura cu clientii si cu furnizorii, mai ales daca nu lucram pe acelasi fus orar, nu se desfasoara intotdeauna in orele de program. Posibilitatea de a lucra in sistem remote inseamna, pentru noi, mai multa flexibilitate si ne asigura ca putem raspunde mai usor si mai eficient cerintelor clientilor nostri.”

Noile oferte ale Romtelecom Business Solutions sustin companiile mici si mijlocii, asa cum este ProAuto, in dezvoltarea si activitarea lor zilnica.