Magazinul din AFI Palace Cotroceni, care va fi deschis pe 11 decembrie, are o suprafata de vanzare de 1.250 metri patrati si a necesitat o investitie de 4 milioane lei (930.000 euro), inclusiv stocuri.

Conducerea companiei estimeaza pentru acest magazin vanzari anuale de 20 milioane de lei (4,6 mil.euro), un trafic lunar mediu de aproximativ 4.000 de cumparatori si o valoare medie a bonului de 425 de lei, fara TVA .

Celelalte magazine sunt in centrul comercial Iulius Mall din Timisoara si in galeriile Family Center Kaufland din orasele Botosani, respectiv Giurgiu.

“Campaniile de marketing lansate anul acesta, alaturi de consolidarea retelei de magazine prin deschiderea de noi unitati au facut ca Flanco sa ajunga la cota de piata de 9,5-10%, peste asteptarile noastre initiale“ a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Citeste si:

In decembrie anul trecut compania avea o cota de piata de 4%, in prezent Flanco International detinand aproximativ 9,5-10% dintr-o industrie care va ajunge la circa un miliard de euro in acest an.

Compania opereaza o retea de 74 de magazine la nivel national, iar pentru 2011, Flanco prevede deschiderea a inca 12-15 magazine, in functie de lansarile de parcuri de retail noi sau de finalizarea negocierilor cu mall-urile existente.

Conducerea Flanco isi doreste ca anul viitor sa atinga o cota de piata de 10-10,5% din piata totala de retail electroIT urmand sa realizeze o cifra de afaceri de 110 milioane euro.