Optima Solutions&Services intra pe o piata de aproape 145 de milioane de euro in 2011, fata de 120 de milioane de euro anul trecut si cu in jur de 13.000-15.000 de angajati.

Call centerul ofera servicii de suport, vanzari prin telefon, studii de piata, actualizari de baze de date si negocieri cu clientii care doresc sa renunte la anumite servicii si desfasoara deja cinci proiecte pentru clienti din domeniul financiar-bancar, telecomunicatii, distributia de electronice si retail online.

“Avem 25 de angajati in prezent si vrem ca pana la finalul anului sa triplam numarul de salariati”, a declarat Andreea Stanescu (foto), directorul general al companiei.

Majoritatea angajatilor sunt studenti ori masteranzi, care au cunostinte de nivel mediu pentru cel putin o limba straine in afara de engleza.

Stanescu afirma ca cei care vor sa lucreze in acest domeniu trebuie sa aiba spirit de echipa, sa le placa sa lucreze cu oamenii si sa fie axati pe rezultate, mai exact sa ofere solutii pentru problemele intampinate de clienti.

Directorul general al Optima Solutions&Services a lucrat intre 1998 si 2010 in cadrul Vodafone Romania, al doilea operator de telefonie mobila pe piata locala. In aceasta perioada, Stanescu a gestionat activitatea companiei de relatii cu clientii si vanzare prin telefon, retentia utilizatorilor, risc si colectare de creante. Ultima functie ocupata de manager la Vodafone Romania a fost cea de senior director customer operations, prin care conducea serviciul de relatii cu clientii al companiei.

Intre 1996 si 1998, ea a mai lucrat pentru compania de curierat rapid DHL International Romania, unde a coodonat departamentul de vanzari prin telefon, primul de acest gen lansat in Romania, conform datelor prezentate de manager.

Actionarii companiei sunt North Bridge Capital Partners, companie britanica specializata in investitii si managementul activelor, si IFN Next Capital Finance, unul dintre primii trei jucatori independenti de pe piata locala de factoring.

Citeste si:

Investitia in Optima Solutions&Services a fost de cateva sute de mii de euro.

Andreea Stanescu nu a oferit estimari in legatura cu cifra de afaceri care ar putea fi obtinuta in acest an de companie, dar a adaugat ca o intereseaza mai mult profitul, o marja obisnuita in domeniu fiind de 15-20%.

“ In primul an profitul nu va fi foarte mare pentru ca va fi reinvestit”, a mai spus Georg Kovacs, directorul general al IFN Next Capital Finance.

Printre cele mai mari jucatori pe piata locala de call center se numara Computer Generated Solutions (CGS), Linea Directa Communication, XL World, Genpact, Competence Call Center, Tech Team Akela.

Industria locala de servicii de call center a inceput sa se dezvolte in urma cu zece ani, iar pana in 2008, domeniul crestea cu aproximativ 30% anual, in timpul crizei avansul fiind de 15-20%, a mai spus Andreea Stanescu.

Citeste si Piata de servicii externalizate de tip call center - aproape 145 mil. euro anul acesta

Piata de servicii externalizate de tip call center - aproape 145 mil. euro anul acesta

Piata de servicii externalizate de tip call center - aproape 145...

Sursa foto: Optima Solutions&Services