Producatorul german de componente pentru autovehicule Continental a inregistrat in primul semestru al acestui an un profit net de 423,6 milioane euro (540 milioane dolari), cu trei la suta mai mare fata de perioada similara din 2005.

Potrivit datelor furnizate de compania germana, incasarile au crescut cu 6,2 la suta, pana la 7,231 miliarde euro (9,226 miliarde dolari).

Continental a anuntat ca aceste rezultate au fost influentate insa de costurile pentru eliminarea locurilor de munca si scaderea productiei in unitatea de producere a pneurilor din Statele Unite ale Americii.

Presedintele companiei germane, Manfred Wennemer, a redus cheltuielile companiei cu cinci la suta anual pentru a compensa majorarea costurilor determinata de scumpirea materiilor prime si a raspunde cererii unor producatori de autovehicule, precum Volkswagen, privind o reducere a preturilor.

Continental a estimat o imbunatatirea a vanzarilor si profiturilor inainte de dobanzi si impozitare (EBIT) inainte de 2006.

In primele sase luni ale anului, compania a inregistrat un profit EBIT de 722 milioane euro ( 921 milioane dolari), cu 5,3 la suta peste cel inregistrat in primele sase luni din 2005.

De asemenea, Continental a anuntat ca in septembrie va opri, pe termen nelimitat, productia in fabrica americana din Charlotte, Carolina de Nord, (estul SUA).

La bursa din Frankfurt, actiunile Continental au scazut, pana la 8,05 GMT, cu 0,5 la suta, pana la 79,75 euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri