Compania de retail Tesco se va lansa pe piata produselor software prin comercializarea unei game proprii de produse, mai ieftine decat cele oferite de liderul de piata Microsoft. Dupa ce a inceput o cursa de detronare a rivalului Wal-Mart, investind 250 de milioane de lire sterline in deschiderea de magazine in Statele Unite, Tesco este gata sa atace acum domeniul produselor software, mai rar abordat de retaileri.

Dupa cum se arata intr-un material din The Guardian, Tesco anunta ca va fi primul retailer care sa ofere propria gama de software, la preturi minime, adaptand astfel pentru acest tip de produse vechea reteta aplicata pentru bunurile de larg consum.

Primul pachet de produse oferite va contine o unitate office, doi antivirusi, un program pentru calcularea finantelor personale, copiatoare de CD si DVD si un program de editare foto. Preturile anuntate sunt mai mici decat cele oferite de Microsoft, situandu-se sub 20 de lire sterline pentru fiecare produs.

Magazinele Tesco din Marea Britanie vor incepe sa comercializeze chiar de luna viitoare software cu marca proprie. Acestea vor fi testate mai intai in 100 de magazine, urmand sa fie lansate apoi pe tot teritoriul Marii Britanii in 2007. Inceperea comercializarii produselor software va completa oferta de produse de hardware pe care Tesco a lansat-o la inceputul acestui an.