Pe de alta parte, oficialii H&M au anuntat un profit de 727 milioane de dolari (543 milioane de euro) pana in luna mai inclusiv, suma care nu a depasit estimarile analistilor privind un castig de 756 milioane de dolari (565 milioane de euro), dar a reprezentat o crestere fata de profitul obtinut in trimestrul anterior.

Cresterea profitului brut se datoreaza “unui proces de cumparare mult mai eficient, preturilor stabile si diferentei favorabile a cursului fata de dolar”, au declarat reprezentantii companiei.

Compania H&M, avand cele mai mari piete de de desfacere in Germania, Marea Britanie si Suedia, a deschis recent primul sau magazin in Asia, lansand gama de lux Collection of Style.

Colectia “M by Madonna”, proiectata de insasi Madonna, a fost lansata in magazine in luna martie, in timp ce cantareata pop Kylie Minogue a semnat linia de costume de baie H&M.

Citeste si:

Colectiile nou lansate au incurajat estimarile analistilor in primele luni ale trimestrului. Desi s-a estimat o crestere a vanzarilor cu 14%, vanzarile lunii mai s-au majorat doar cu 10%. Compania nu a dat publicitatii nici un comentariu referitor la vanzarile lunii respective.

Continuand seria colaborarilor cu nume de top din industria modei, oficialii H&M au declarat ca au semnat un contract cu designer-ul italian Roberto Cavalli. Colectia masculina, feminina si de lenjerie intima purtand numele celebrului designer va putea fi admirata si achizitionata din peste doua sute de magazine H&M incepand cu noiembrie 2007.

Conducerea H&M intentioneaza sa deschida inca 95 de magazine pana la sfarsitul anului financiar 2007, majoritatea in Statele Unite, Spania, Franta, Germania, Marea Britanie si Italia. In prezent exista 1.420 de magazine H&M deschise la nivel global.