Rezultatele privind profitul net au depasit media estimarilor facute de analistii, de 27 centi pe actiune, pe fondul concurentei grupului de fast-food McDonald's Corp, ce isi extinde gama de bauturi pe baza de cafea.

Starbucks, ce are sediul in Seattle, a anuntat ca vanzarile in primul trimestru al anului fiscal au crescut cu 1%. Acest lucru a redus planurile pentru deschiderea altor magazine in SUA, compania afirmand ca va inchide 100 de unitati americane.

Compania Starbucks si-a redus estimarile privind deschiderea altor magazine in SUA la 1.175 pentru anul fiscal 2008, de la 1600 de unitati.

Starbucks l-a readus luna aceasta in functia de director executiv pe fondatorul si presedintele companiei, Howard Schultz, anuntand ca va opri planurile de extindere in SUA, va desfiinta unitatile neperformante, va imbunatati performanta magazinelor existente si va spori dezvoltarea pe plan international.

Citeste si:

Howard Schultz, ce a ocupat functia de director executiv intre anii 1987 si 2000, a cumparat mica compania Starbucks Coffee in 1987 si a transformat-o intr-una dintre cele mai cunoscute marci la nivel global.

In prezent, Starbucks are peste 15.000 magazine, dintre care 10.000 in SUA.

Pentru anul 2009, Starbucks estimeaza ca va deschide inca 1.000 magazine la nivel mondial, fiiind pentru prima data in istoria companiei cand inaugurarile magazinelor din strainatate le depasesc pe cele din SUA.