Starbucks Corp a anuntat un profit net de 208,1 milioane dolari, sau 28 de centi pe actiune, in primul trimestru al anului fiscal curent, fata de profitul net de 205 milioane dolari, sau 26 de centi pe actiune obtinut in urma cu un an, informeaza NewsIn citand Reuters.
Rezultatele privind profitul net au depasit media estimarilor facute de analistii, de 27 centi pe actiune, pe fondul concurentei grupului de fast-food McDonald's Corp, ce isi extinde gama de bauturi pe baza de cafea.

Starbucks, ce are sediul in Seattle, a anuntat ca vanzarile in primul trimestru al anului fiscal au crescut cu 1%. Acest lucru a redus planurile pentru deschiderea altor magazine in SUA, compania afirmand ca va inchide 100 de unitati americane.

Compania Starbucks si-a redus estimarile privind deschiderea altor magazine in SUA la 1.175 pentru anul fiscal 2008, de la 1600 de unitati.

Starbucks l-a readus luna aceasta in functia de director executiv pe fondatorul si presedintele companiei, Howard Schultz, anuntand ca va opri planurile de extindere in SUA, va desfiinta unitatile neperformante, va imbunatati performanta magazinelor existente si va spori dezvoltarea pe plan international.

Howard Schultz, ce a ocupat functia de director executiv intre anii 1987 si 2000, a cumparat mica compania Starbucks Coffee in 1987 si a transformat-o intr-una dintre cele mai cunoscute marci la nivel global.

In prezent, Starbucks are peste 15.000 magazine, dintre care 10.000 in SUA.

Pentru anul 2009, Starbucks estimeaza ca va deschide inca 1.000 magazine la nivel mondial, fiiind pentru prima data in istoria companiei cand inaugurarile magazinelor din strainatate le depasesc pe cele din SUA.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri