Campari, cunoscut mai ales pentru aperitivul bitter rosu, a mai anuntat ca va fi propusa de catre consiliu o crestere de 10% a dividendelor, pana la 0,11 euro/actiune.

"Pe viitor, ne asteptam ca afacerea noastra sa iti mentina evolutia pozitiva", a declarat directorul executiv, Bob Kunze-Concewitz.

Titlurile s-au scumpit cu 7,5%, pana la 5,53 euro/actiune la bursa din Milano, dar volumele au fost mici si s-au tranzactionat doar 454.000 actiuni. Castigurile inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare (EBITDA) au urcat cu 5,9%, la 223 milioane euro (352,6 milioane dolari) inaintea elementelor exceptionale.

Citeste si:

Profitul net a insumat 125,2 milioane euro. Vanzarile au crescut cu 2,7%, la 957,5 milioane euro.
Scadenta unui contract de distributie al Lipton Ice Tea in Italia a fost anulat partial de whisky-urile Glen Geant si Old Smuggler Scotch, precum si de marcile de lichior X-Rated, au spus oficialii de la companie.

Vanzarile marcii cunoscute Campari au urcat cu 3,5% in conditiile mentinerii ratelor de schimb valutar, datorita cresterii economice din Brazilia si Italia.

Vanzarile altor marci, cum ar fi vermutul Cinzano, au crescut cu 18,7%, iar cele ale sampaniei Cinzano au urcat cu 12,7%.