H&M este singurul producator de haine care detine abilitatea de a furniza haine moderne si colectii couture in fata unei mase mari formate din celebritati si consumatori de orice fel.

Grupul frrancez Carrefour se claseaza pe al doilea loc in topul celor valoroase branduri de retail, cu o valoare de 6,6 miliarde de euro, in timp ce producatorul suedez de mobila IKE si brandurile britanice Tesco si Marks & Spencer valoareaza 6,5, 5,6 si, respectiv, 5,1 miliarde de euro.

“Brandurile din retail au o ultima sansa pentru a crea adevarate experiente de brand in cadrul mediilor lor si pentru a promova servicii standard, specifice lor, asa cum o fac cu produsele comercializate”, a declarat Jex Frampton, director executiv Interbrand.

Studiul efectuat releva adevarata valoare pe care o are mediul de business in cadrul afacerii respective si brandul creat in randul consumatorilor, sustine Frampton.

Citeste si:

De asemenea, cercetarea dezvaluie ca retailerii de top au generat statut valoros pe piata tocmai prin faptul ca au inteles care este importanta construirii si investirii in produsele scoase la vanzare pentru atragerea consumatorilor.

Pe langa crearea unui portofoliu potrivit imaginii companiilor, care sa maximizeze experienta de brand si performanta financiara, marii retaileri europeni s-au concentrat si pe expansiunea internationala, arata mad.co.uk.

Pentru a elabora acest studiu, Interbrand a segmentat piata de retail in trei sectoare: brandurile-agregat, cum sunt Carrefour si Tesco, brandurile proprii – M & S si Zara, precum si brandurile de tipul Adidas si Burberry, pentru ca, ulterior, sa aplice metodologia de studiu – determinarea contributiei brandurilor respective la mediul afacerii, per total, si determinarea valorii financiare a fiecarei companii pe piata europeana.

H&M a raportat, in ianuarie, o crestere 21% a veniturilor, evaluata la 1,8 miliarde euro pentru ultimul an financiar.