Carlsberg a anuntat castiguri sub estimarile pietei in primul trimestru din 2008, insa producatorul danez de bere a precizat ca si-a sporit prezenta pe anumite piete cheie.
Numarul cinci mondial in productia de bere a anuntat castiguri inainte de dobanzi si taxe (EBIT) de 388 milioane coroane daneze (80,51 milioane dolari), fata de 402 milioane coroane daneze acum un an si 444 milioane coroane daneze estimate de analistii chestionati de Reuters.

Carlsberg si Heineken au achizitionat compania Scottish& Newcastle (S&N), numarul unu in productia de bere din Marea Britanie, pentru 7,8 miliarde coroane (15,32 miliarde dolari), anunta NewsIn.

Firma cu sediul in Copenhaga, ce detine marcile de bere Tuborg si Holsten, precum si Carlsberg, a declarat ca rezultatele au fost peste asteptari in toate regiunile, comparativ cu planurile de castig pentru 2008.

Preluarea S&N a asigurat producatorului danez controlul asupra companiei cu capital mixt Baltic Beverages Holding (BBH) si asupra companiei rusesti Baltika.

Directorul executiv al Carlsberg, Jorgen Rasmussen, a declarat ca producatorul doreste in continuare sa completeze o emisiune de actiuni de pana la 31,5 miliarde coroane anul acesta, ca parte a finantarii achizitiei S&N, in ciuda turbulentelor de pe piata.

Vanzarile au crescut cu 6% la 9,4 miliarde coroane in primul trimestru.

Carlsberg a anuntat ca a vandut 23,7 milioane de hectolitri de bere in primul trimestru din 2008, in crestere cu 6% fata de aceeasi perioada din 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri