Pasagerii British Airways care zboara cu avioanele companiei britanice pe destinatii lungi, avand ca punct de plecare aeroportul Heathrow nu vor mai primi hrana inclusa in mod normal in pretul biletului.

British a luat fortat aceasta decizie, in urma crizei din sanul companiei de catering, Gate Gourmet.

Personalul BA va servi numai ceai, cafea si apa pasagerilor din cala avionului, dupa ce 500 de angajati ai firmei de catering au fost concediati in urma unor neintelegeri privind practicile de lucru interne.

Gate Gourmet a refuzat sa negocieze cu angajatii, iar cei 500 de concediati au fost considerati drept o amenintare la adresa tuturor celor 2.000 de salariati pe care compania ii are la aeroportul Heathrow. De asemenea, compania s-a plans ca nu a reusit sa mai obtina profit in ultimii cinci ani si risca sa piarda 25 de milioane de lire sterline anul acesta, daca nu ia decizia restructurarii.

Intre timp, mai multe linii aeriene sunt afectate de criza companiei de catering.

BA ofera pasagerilor sai trei variante: posibilitatea de a lua masa pe aeroportul Heathrow, prin intermediul unor vouchere, despagubiri sau schimbarea biletului de zbor pentru o data ulterioara.

Gate Gourmet a anuntat ca negocierile pentru gasirea unei solutii vor demara vineri.