Cu peste 5,7 milioane vehicule vandute in 2004, Alianta Renault-Nissan se claseaza in topul primilor patru constructori auto mondiali, in crestere cu 8% fata de 2003. Volumul total al vanzarilor Nissan in 2004 a fost de 3.295.830, in timp ce marca Renault a vandut 2.489.401 vehicule. Astfel, Alianta Renault-Nissan detine o cota din piata mondiala de 9,6% (4,1% pentru grupul Renault si 5,5% pentru Nissan). In 2004, cooperarea in interiorul aliantei a continuat sa se intareasca, concretizandu-se in utilizarea platformei comune B, pe baza careia au fost construite Renault Modus, Dacia Logan (Logan fiind produs pe o versiune derivata a platformei B) si Nissan Tiida/Tiida Latio. Alte doua modele pentru care s-a folosit o platforma comuna a aliantei sunt monovolumul Nissan Lafesta (lansat in 2004) si Renault Megane (lansat in 2002), construite pe platforma C. Dezvoltarea primelor motoare comune este un alt exemplu al cooperarii reusite in interiorul aliantei. Nissan Tiida/Tiida Latio si Lafesta sunt deja echipate cu cele doua noi motoare pe benzina de 1,5 l si 2,0 l dezvoltate in comun.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri