Aproximativ 10.000 dintre angajatii part-time responsabili de promotii isi vor pierde serviciul in Statele Unite, dupa ce compania de marketing Shopper Events va prelua aceste sarcini, a anuntat directorul executiv al Sam's Club, Brian Cornell.

De asemenea, compania va disponibiliza 1.200 de angajati care lucrau la divizia de resurse umane.

Angajarea Shopper Events, care deja lucreaza pentru Walmart, face parte din strategia companiei de a imbunatati calitatea serviciilor.

Sam's, care concureaza cu rivalul Costco Wholesale, va folosi banii economisiti pentru a imbunatati produsele de larg consum, a anuntat directorul executiv.

"Aceasta nu este o miscare pentru reducerea costurilor, ci o consideram o investitie in consolidarea pozitiei noastre si atragerea de noi consumatori", a declarat Brian Cornell.

Shopper Events a anuntat ca vrea sa angajeze aproximativ acelasi numar de lucratori pe care Sam's Club i-a disponibilizat. Shopper Events gestioneaza demonstratii de cosmetice, testarea de echipamente si alte produse in cadrul magazinelor Wal-Mart.