Compania de curierat UPS a inregistrat, in primul trimestru din 2010, venituri in valoare de 11,7 miliarde de dolari, in crestere cu 7,3% fata de T1 2009, cand a raportat 10,9 miliarde de dolari.
Castigurile per actiune diluata au fost de 0,71 dolari in primele trei luni, mai mari cu 37% fata de valoarea ajustata de 0,52 dolari pentru T1 2009.

Potrivit reprezentantilor UPS, cresterea de la nivelul diviziilor de colete internationale si distributie, imbunatatirea randamentului si cresterea performantei operationale au dus la o crestere a marjei pe toate segmentele de activitate.

Castigurile raportate per actiune diluata pentru primul trimestru al anului 2010 au crescut cu 33% fata de anul trecut, pana la nivelul de 0,53 USD fata de 0,40 USD.

„Strategia globala a UPS si-a dovedit clar eficienta in primul trimestru. Portofoliul extins de produse si abordarea bazata pe solutii in ceea ce priveste nevoile de logistica ale clientilor au permis companiei sa obtina noi contracte. In plus, reteaua globala integrata a generat o crestere semnificativa a marjei. Faptul ca economiile globale arata semne de revenire, precum si startul in forta al UPS la inceputul anului 2010, ne fac sa fim optimisti in privinta acestui an si a viitorului”, a declarat Scott Davis, presedinte si CEO al companiei de curierat.

Pentru cele trei luni care s-au incheiat la 31 martie 2010, volumul consolidat a totalizat 940 de milioane de colete, o crestere de 3%. Venitul mediu pe colet a crescut tot cu 3%, reflectand cresterile generale ale tarifelor si taxele suplimentare de combustibil mai mari.

In acest trimestru, UPS a platit o taxa de restructurare inainte de impozitare de 98 milioane de dolari pentru reorganizarea segmentului de colete pe piata interna SUA.

De asemenea, a inregistrat o pierdere de 38 milioane de dolari inainte de impozitare din vanzarea unei unitati de transport specializate din divizia sa de distributie din Germania, precum si o taxa de 76 milioane non-numerar pe impozitul pe venit rezultata dintr-o modificare a situatiei de depunere a documentelor de impozitare in cadrul unei sucursale germane. Aceste taxe au dus la scaderea cu 175 milioane de dolari a venitului net si cu 0,18 de dolari a castigurilor per actiune diluata.

In plus, in primul trimestru al anului anterior, UPS a preluat o taxa non-numerar de amortizare a fondului comercial pentru flota sa DC-8, in valoare de 181 milioane de dolari, ceea ce a dus la scaderea venitului net cu 116 milioane dolari, adica 0,12 USD pe actiune.

In perioada ianuarie-martie 2010, UPS a generat un flux de numerar liber de 1,3 miliarde de dolari. De asemenea, compania a platit dividende in valoare totala de 470 milioane de dolari, a investit 280 milioane dolari in cheltuieli de capital, a rascumparat peste 4 milioane de actiuni la un cost de 260 milioane dolari.

„UPS a obtinut performante operationale semnificative intr-un mediu economic global in curs de revenire. Preconizam mentinerea tendintelor din primul trimestru pe durata intregului an, ceea ce va genera o crestere a veniturilor si venituri operationale suplimentare. Ca urmare, UPS estimeaza castiguri per actiune diluata mai mari pentru intregul an, intre 3,05 - 3,30 de dolari pe actiune, o crestere semnificativa de 32%-43% fata de rezultatele ajustate din 2009", a declarat directorul financiar al UPS, Kurt Kuehn.

UPS este unul dintre liderii mondiali in furnizarea serviciilor de transport marfuri si distributie. Cu sediul central in Atlanta, SUA, UPS deserveste peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri