NNDKP IP a reprezentat Bitdefender in procedurile de inregistrare ca marca a noilor logo-uri si sloganuri ca elemente esentiale in procesul de schimbare a identitatii vizuale.

„Amploarea acestui proiect este data de prezenta internationala a Bitdefender, fapt ce implica necesitatea protejarii noilor marci ale Bitdefender in state din intreaga lume, proces in care NNDKP IP a jucat un rol esential, in colaborarea care va continua pe o perioada de cativa ani, pana la finalizarea procedurilor de inregistrare a marcilor in 60 de jurisdictii din intreaga lume”, se arata intr-un comunicat al casei de avocatura.
In proiect a fost implicata o echipa formata din trei avocati - Ana-Maria Baciu (partener), Delia Belciu (asociat senior) si Iulia Ghita (asociat) si un consilier in proprietate industriala - Andreea Bende.

Costul total al procesului de rebranding a fost de 1 milion de euro, potrivit lui Florin Talpes, fondatorul si directorul executiv al companiei.

Bitdefender plateste peste un milion de euro pentru rebranding

Bitdefender plateste peste un milion de euro pentru rebranding

Citeste si:

Pe parcursul proiectului unul din aspectele problematice a vizat identificarea mecanismului optim pentru obtinerea inregistrarii internationale a marcilor. „NNDKP IP a colaborat indeaproape cu reprezentantii Bitdefender in elaborarea solutiilor, selectand-o in final pe cea prin care marcile au fost depuse in Cipru, cererile fiind folosite ca baza pentru inregistrarile internationale. O alta problema practica a fost alegerea celui mai potrivit timing astfel incat sa putem asigura confidentialitatea proiectului anterior lansarii (avand in vedere ca cererile de inregistrare de marci devin publice imediat dupa depunere) fara a pune in pericol intregul proces prin amanarea procedurilor de inregistrare”, explica Ana-Maria Baciu (foto), coordonatorul diviziei de proprietate intelectuala a NNDKP.

Alte aspecte la care echipa NNDKP a identificat solutii juridice optime au fost legate de faptul ca 15 state de interes pentru Bitdefender nu sunt parte din sistemul unitar de inregistrare internationala a marcilor, ceea ce a facut necesara inregistrarea marcilor pe cale nationala, in fiecare dintre aceste state.

Printre clientii asistati de echipa NNDKP IP se numara Dell Inc; George V Entertainment (Buddha Bar); Endemol Nederland BV; Formula One; Ford Motor Company; Hearst Communications; Heineken; Kraft Foods; Lek/Sandoz Pharmaceuticals; Microsoft Romania; Nokia Romania; Philip Morris; Romastru Trading; Softnews (Softpedia.com); Sony Ericsson Mobile Communications International AB; Total; Unilever South Central Europe; Vodafone Romania.