Potrivit casei de avocatura, acest proces de rebranding nu a insemnat insa doar o simpla modificare a elementelor vizuale si adaugarea altora, ci si un nou mod de comunicare externa, bazat pe comunicarea interna si feedback de la clienti.
Noul website exprima eleganta prin simplitate, iar logo-ul - cele doua zale - simbolul reprezentativ al Pachiu si Asociatii - sustine vizual sloganul „Bound by Excellence”. Pentru ca printre atuurile firmei se numara flexibilitatea echipei de avocati si capacitatea de a lucra impreuna, simbolul zalelor inlantuite completeaza cel mai bine mesajul principal: stapanirea excelenta a domeniului de activitate.
Andrei Dumitrache, partener al firmei si coordonator al departamentului Financiar, care totodata supervizeaza si activitatea de PR si marketing din cadrul firmei, spune despre rebrandingul Pachiu si Asociatii:„Ne-am asumat strategia de a ne prezenta deschis, elegant si cu sinceritate. Nu cautam sa facem marketing agresiv, sa ne arogam merite nejustificate sau sa speculam increderea pe care clientii nostri o au in noi, promovandu-ne cu orice pret prin intermediul tranzactiilor pe care le fac sau al numelui si renumelui lor. Ne dorim ca prin tot ceea ce facem, oamenii care lucreaza sau colaboreaza cu aceasta firma sa fie mandri de noi, cu ceea ce reprezentam si ceea ce comunicam. Ne intereseaza in primul rand sa existe un consens intre ce spunem si ce suntem.”
Firma este condusa de Laurentiu Pachiu impreuna cu 4 parteneri, Pachiu si Asociatii insumand 20 de avocati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: