In cadrul acestui studiu a fost analizat comportamentul consumatorilor foarte bogati, cu varste cuprinse intre 25 si 64 de ani, iar rezultatele contrazic teoria conform careia acestia prefera magazinele ultra moderne atunci cand achizitioneaza produse de lux.

Astfel, 95 la suta dintre cei 263 de milionari care au luat parte la studiu, au recurs la Internet pentru ultimele lor cumparaturi din clasa de lux.
Pe langa criteriul reprezentat de varsta, cele 236 de persoane cae au luat parte la acest studiu au o avere ce depaseste 1 milion dolari si venituri cumulate de minim 250.000 dolari pe an, in cazul cuplurilor, sau 175.000, in cazul celor necasatoriti.

De asemenea, cei de la Google explica alegerea acestei categorii de varsta prin argumentul ca acest segment al pietei este cel mai vizat de catre companiile care activeaza in industria luxului.

Citeste si:

Cu toate acestea, Peter Francese, analist al trendului demografic la Ogilvy & Mather, considera ca inlaturarea din cadrul studiului a milionarilor cu varste de peste 64 de ani scade considerabil media de varsta. Toate acestea in contextul in care, datele furnizate de catre Census Bureau, care prezinta cei mai bogati oameni din America, indica faptul ca media de varsta a acestora este de 50 de ani, fata de 37 ani a celor analizati de catre Google.

“Toti acesti oameni despre care vorbim au cu siguranta foarte multi bani si foarte putin timp liber, iar internetul le ofera posibilitatea de a-si gestiona timpul cat mai eficient”, declara Pam Danziger, presedintele departamentului de Marketing si Cercetare in cadrul studiului Google.

“Experienta de shopping nu inseamna prin definitie frecventarea mall-urilor ci, mai repede, felul in care clientii isi doresc sa fie serviti. Uneori le este mult mai comod sa comande online decat sa-si piarda timpul prin magazine”, adauga Danziger.