Conform studiului, domeniul auto este cel mai afectat segment al pietei locale de lux, acesta fiind urmat de piata ceasurilor, a accesoriilor (genti si articole de piele). De asemenea, produsele de design interior si mobilierul de lux au inregistrat o scadere vizibila in ceea ce priveste vanzarile.

In cadrul studiului, dezvoltatorul a dorit sa afle care sunt criteriile dupa are aleg potetialii sai clienti, pretul, calitatea si aspectele emotionale care ii influenteaza pe cumparatori.

“Eram foarte interesati sa aflam care sunt astazi principalele criterii de decizie in ceea ce ii priveste pe cei care apartin clasei de varf", spune Monica Popescu (foto), sales manager al proiectului Lotus Cismigiu.

Romanii cu posibilitati financiare sunt mai precauti in ceea ce priveste achizitia anumitor produse si servicii, releva cercetarea de marketing. In aceasta perioada de criza, domeniul auto este cel mai afectat segment al pietei locale de lux, acesta fiind urmat de piata ceasurilor, a accesoriilor (genti si articole de piele). De asemenea, produsele de design interior si mobilierul de lux au inregistrat o scadere vizibila in ceea ce priveste vanzarile.

“Am aflat ca multi dintre potentialii nostri clienti sunt interesati sa negocieze pentru cel mai bun raport calitate-pret si sa profite la maximum de criza".

Bazandu-se pe acest studiu, cei de la Lotus Cismigiu au inceput sa conceapa metode si combinatii unice de plata, chiar si pentru clasa de varf, care, in trecut, nu dadea importanta reducerilor sau ipotecilor.

De asemenea, ei considera ca personalizarea ofertei este un proces absolut necesar.

"In ziua de azi, solutia de finantare reprezinta cheia oricarei vanzari, in conditiile in care teoria de baza este aceea de a plati acum cat de putin este posibil si de a amana plata integrala pana la venirea unor vremuri mai bune,” adauga Popescu.

Cercetarea de marketing se bazeaza nu doar pe informatii referitoare la piata imobiliara, ci si aceea a masinilor de lux, a ceasurilor scumpe si a pietei de lux in general (moduri de distractie, vacante).