“Statisticile noastre arata ca suntem intr-o luna mai bine, intr-o luna mai slab decat in 2009, insa, per ansamblu, in primele 5 luni s-a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut”, spune Adrian Stoican, directorul general al magazinelor Helvetansa.

De asemenea, el adauga ca felul in care va evalua nivelul vanzarilor va fi in totalitate subordonat starii generale a economiei si ca nu poate face previziuni, avand in vedere incertitudinea din piata.

“Suntem inca in conditii de criza si in astfel de momente este o copilarie sa te aventurezi si sa spui ca va fi mai bine sau mai rau. E bine sa fii precaut in declaratii si foarte activ in preocuparile de zi cu zi”, declara Stoican.

In ceea ce priveste vanzarile pentru fiecare categorie de produse din magazin, ceasuri, bijuterii de lux si accesorii, Stoican spune ca proportia in care acestea sunt prezente in magazin se reflecta si in nivelul vanzarilor, astfel ca s-au vandut mai multe ceasuri, chiar daca si interesul pentru bijuterii s-a metinut constant.

“Cel mai scump ceas vandut are pretul de 30.000 de euro”, spun e Stoican. In plus, el considera ca lansarea de noi colectii este una dintre cele mai importante masuri din planul elaborat de companie “pentru a putea face fata vremurilor”.