Cotidianul The New York Times are, pentru prima oara in cei 160 de ani de la infiintare, o femeie pe pozitia de editor. Astfel, Jill Abramson va conduce publicatia dupa plecarea fostului editor, Bill Keller, anunta brandrepublic.com.
Abramson a fost anterior reporter de investigatii si sefa biroului din Washington al ziarului. Din 2003, ea a fost managing editor al ziarului si unul din cei doi adjuncti ai lui Bill Keller. Acesta din urma renunta la pozitia de editor pentru a deveni scriitor full-time pentru ziar.

La numirea in functie, Abramson a declarat ca a deveni editor pentru The New York Times e ca si cum “ai urca la Valhalla”. “In casa mea, atunci cand eram copil, The Times era un substitut al religiei. Daca The Times spunea ceva, atunci era adevarul absolut”, a adaugat ea.

Arthur Sulzberger Jr, publisher si presedinte al The New York Times Company, a declarat ca Abramson este cea mai potrivita persoana pentru a duce inainte The New York Times, intr-o perioada provocatoare in istoria ziarului, cand traficul pe site a scazut in urma introducerii unui paywall, la inceputul anului.

“De-a lungul ultimului an, ea s-a implicat in strategia noastra digitala si a sustinut efortul de a crea o redactie complet integrata. Un reporter si editor de succes, Jill este alegerea perfecta pentru a atinge urmatoarea faza din evolutia The Times - transformarea intr-o multiplatforma de stiri, dedicata excelentei jurnalistice”, a mai spus Sulzberger.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri