“Am lansat o agentie de PR intr-o perioada cand piata de comunicare era zdruncinata bine de efectele recesiunii. Nu am fost scutiti de emotii, chiar daca stiam ca nu are ce sa mearga prost, pentru ca aveam o echipa foarte buna si un portofoliu stabil de clienti“, a declarat Bogdan Theodor Olteanu, Managing Director Bortun Olteanu.

Portofoliului initial de clienti i s-au adaugat alti cinci in ultimul an: Head & Shoulders, Ambient, CampingGrill.ro, Mihaela Glavan si Ordinul Arhitectilor din Romania. De asemenea, numarul de angajati permanenti a crescut de la 14 la 18.

“Pentru urmatorul an fiscal avem ca obiectiv sa realizam o cifra de afaceri putin mai mare, dar sa crestem procentul de rentabilitate. Ne-am dezvoltat foarte mult in ultimii doi ani si este momentul sa ne consolidam pozitia castigata in piata”, a adaugat Olteanu.

Agentia de PR s-a format din fosta divizie de PR a Millenium Communications, care a devenit o entitate de business independenta in mai 2010.