Cotidianul american de business The Wall Street Journal si-a lansat propriul canal pe YouTube, potrivit unui comunicat al Dow Jones & Company, publisherul ziarului.
Pe langa stiri, interviuri, sau evenimente, compania va difuza emisiunea "Off Duty," un program zilnic de lifestyle care se bazeaza pe continutul WSJ Weekend, editia de duminica a ziarului.

YouTube este cel mai nou canal de distributie pentru WSJ Live, o aplicatie care difuzeaza in fiecare zi pana la patru ore de programe live pentru iPad si televizoare inteligente. Aplicatia lansata in septembrie anul trecut este disponibila pe Apple TV, Google TV, Hulu, Panasonic's VIERA Connect, Sony Internet TV


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri