Starcom MediaVest Group din a carui componeta fac parte Starcom USA, Media Vest si Starlink, a primit din partea revistei Advertising Age titlul de Agentia Media a Anului 2004.

Este cel de-al doilea an consecutiv in care Starcom Media Vest Group castiga aceasta distinctie, conform clasamentului realizat anual de revista americana Advertising Age, dovedindu-si asfel pozitia de lider incontestabil pe piata media.

Pozitia de lider intr-o piata aflata in continua schimbare, coroborata cu un record demonstrat in castigarea de noi conturi precum Procter&Gamble Co, Masterfoods USA si Sara Lee Corp. au adus Starcom Media Vest Group titlul de Agentia Media pentru 2004.

Citeste si:

Distinctia de Agentia Media a Anului se refera la recunoasterea rolului agentiilor de media si contributia acestora la raspandirea mesajului de comunicare in piata. Premiile sunt destinate nu doar pentru a selecta agentiile de media pe baza profilului sau a conturilor importante castigate pe parcursul anului anterior, dar mai ales pentru performantele obtinute de catre acestea.

Starcom MediaVest Group se pozitioneaza ca unul dintre cele mai mari grupuri de brand communication din lume cu o retea de profesionisti specializati in media management, internet si comunicare digitala, event marketing. Reteaua Starcom MediaVest Group cu un numar de 110 birouri in 67 de tari atinge rezultate remarcabile in ceea ce priveste solutiile de comunicare pentru majoritatea companiilor lider din intrega lume.

In Romania grupul este reprezentat de Starcom Media, agentie de media infiintata in decembrie 2000 si care a avut o ascensiune incontestabila. Agentia numara in prezent 25 de specialisti media si lucreaza atat pentru clienti comuni cu Leo Burnett & Target, cat si pentru clienti care cumpara exclusiv servicii de media.