Bitdefender a investit tot mai mult in marketing in ultimii ani, odata cu ofensiva companiei la nivel global si cu atragerea a tot mai multi clienti din zona de business. De altfel, producatorul a finalizat anul trecut un proces de rebranding care a durat aproximativ doi ani si care a costat peste un milion de euro. Compania care s-a ocupat de rebranding este Brandient, unul dintre cei mari jucatori de pe piata locala de branding.

Bitdefender plateste peste un milion de euro pentru rebranding

Bitdefender plateste peste un milion de euro pentru rebranding

“Urmatoarele sase luni vor fi foarte proaste pentru publicitate pentru ca abia acum se vad primele intentii de guvernare a tarii. Marketingul merge mai mult in zona de generare de lead-uri (generare de contacte, de interes din partea consumatorilor) decat pe zona de branding. La noi bugetul de marketing este tot mai mare. Avem un marketing mai agresiv in Romania, am fost mai agresivi in online, de exemplu, in online am crescut bugetul de marketing mai mult decat ne-au crescut veniturile din aceasta zona”, a spus Talpes la evenimentul de lansare a suitei de solutii antivirus pentru 2013.

El a adaugat ca producatorul IT investeste tot mai mult si in organizarea de evenimente de business, la care participa cateva zeci de persoane, prin care compania incearca sa atraga tot mai multi clienti din zona corporate.

Citeste si:

Bitdefender a fost lansat in 2001 de sotii Florin si Mariuca Talpes, iar acum este unul dintre cei mai mari producatori mondiali de securitate IT, produsele companiei fiind folosite de aproape 500 de milioane de utilizatori din toata lumea.

In afara de Romania, compania mai are birouri in SUA (Florida si California), Spania, Marea Britanie si Germania si un centru de servicii in Chile.