BBC si-a dezvaluit strategia Creative Future si planurile pentru o relansare a unitatii sale online. Un studiu realizat de BBC a descoperit ca 60% dintre cei cu varste intre 16 si 24 de ani vizioneaza mai putin de 3 ore saptamanal emisiunile BBC, iar in jur de un sfert nu se uita deloc la programele BBC.

Anuntand strategia, directorul general Mark Thompson a spus ca " va urma un mare soc" deoarece se va schimba relatia dintre audienta si BBC precum si cu tehnologia.

Broadcaster-ul traseaza cateva schimbari majore pe care doreste sa le abodeze in "era digitala", precum cresterea continutului generat de utilizator si o concentrare pe noi canale de distributie precum telefoanele mobile si iPod-urile.

Printre alte schimbari promovate de strategia Creative Future este punerea unui mai mare accent pe muzica online in toate proprietatile BBC - radio, TV si online. Parte a efortului de a deveni un brand muzical, BBC intentioneaza sa devina " o destinatie principala pentru formatii necunoscute".

BBC va incepe sa se concentreze pe incurajarea audientei de a participa si a contribui la continutul sau online. Desi detaliile despre continutul generat de utilizator nu au fost inca stabilite cu exactitate, BBC ar putea invata din succesele si esecurile altor companii.