Marketing Direct – un domeniu nou si inca plin de necunoscute. La Conferinta RoDirect 2006, ARMAD va ofera noi directii si solutii de la asii Marketingului Direct din Europa si SUA. Pe 1 si 2 iunie, la Crowne Plaza, prima conferinta internationala de Marketing Direct din Romania deschide calea spre o abordare moderna si eficienta. Dupa RoDirect 2006 nu veti mai marketa niciodata la fel!

De unde a inceput? Unde a ajuns? Spre ce se indreapta? Si mai ales, cum va ajuta in dezvoltarea afacerilor? e intereseaza ce au facut altii sa le mearga atat de bine? Spre exemplu, americanii? Andrew Thomas ne aduce perspectiva americana asupra MD: tot mai multe companii americane de toate marimile realizeaza ca Marketingul Direct este ACEA cale de a-si dezvolta afacerile intr-o economie globalizata in ascensiune. Firmele de MD isi educa clientii cu privire la ceea ce este si ceea ce nu este Marketingul Direct.

Aceasta prezentare va aduce audientei cele mai bune practici americane despre cum isi educa direct marketerii de succes clientii pentru a-i invata ca Marketingul Direct este cea mai buna alegere pentru ei. Mai multe puteti afla in prezentarea lui Andrew Thomas, profesor la Universitatea Akron, SUA -"Marketing-ul Direct - o perspectiva americana"

Dar in Romania cum stau lucrurile? Sunt oamenii de afaceri romani pregatiti sa isi dezvolte afacerile la standarde internationale? Ioan Coaca, reprezentantul Open Public Services Romania, propune o interpretare inedita a evolutiei Marketingului Direct in Romania, evaluarea momentului actual si, in raport cu aceste premize, o posibila viziune asupra viitorului. “Marketingul Direct in Romania – o posibila schimbare de directie?” este titlul prezentarii sale, pe care o puteti asculta la RoDirect 2006.

Citeste si:

Sponsorii principali ai evenimentului sunt Hit Mail, Linea Directa Communications, Mailers, Open Public Services, Reader’s Digest si Xerox Romania care vor sustine direct evenimentul si vor oferi participantilor solutii specializate pentru piata de marketing direct din Romania. Pe langa acestia, sponsori ai evenimentului sunt Austrian Post, Bosch Electrocasnice si Leo Burnett Romania.

Conferinta se adreseaza tuturor celor interesati de marketingul direct, strategii de marketing, data strategy, strategii de comunicare, marketing online, telemarketing si in general de cautarea unor solutii noi si eficiente de a se adresa cat mai inteligent si strategic consumatorilor. Lucrarile conferintei RoDirect 2006 se vor intinde pe durata a doua zile – 1 si 2 iunie iar doritorii se pot inscrie la rodirect2006@maximize.ro sau tel. 021-300.39.35.

Partnerii media ai evenimentului sunt Ziarul Financiar, Media & Advertising si Vodanet Media.

Organizatorul conferintei este agentia Maximize Communications, creatia pentru intregul eveniment este dezvoltata de Proximity Bucharest, iar Xpress Printing asigura materialele tiparite pentru eveniment.