Noul spot Timisoreana spune povestea unor oameni pentru care satisfactia lucrurilor facute asa cum trebuie este mai mare decat rasplata. Pentru ca un lucru bun, oricat de mic, dar pe care il faci din inima, poate avea consecinte nebanuite. si pentru ca bunatatea nu este demodata.

In perioada aprilie – iulie, Lowe continua comunicarea brandului Timisoareana printr-o campanie al carei obiectiv este diferentierea fata de competitie prin atitudine si prin firul istoriei pe care o spune brandul. „Am vrut sa le spunem oamenilor ca Timisoreana e berea dedicata lor. E berea romanilor

, carora le aratam acum ca istoria Timisorenei e construita chiar pe aceste principii vechi, de cand lumea. Ca ele mai au valoare astazi, ca si acum trei secole.

Practic, ne-am reinvatat trecutul, uitandu-ne la cei care ne-au ales pe noi, cand puteau sa-i aleaga pe altii. De ce au facut-o? De ce iubesc ei brandul asta? Pentru ca au vazut ca esenta Timisorenei este tocmai istoria acestei beri. Este istoria unor vieti traite adevarat, cu perseverenta, cu sacrificii, fara subterfugii, fara compromisuri. Da, o bere cu cei apropiati e un prilej de bucurie, dar e bucuria unor oameni a caror viata e mult mai mult decat ceea ce vedem in reclame. Ne-ar placea ca, vazand noua comunicare, oamenii sa simta ca lucrurile despre care vorbeste Timisoreana fac parte si din viata lor.”, Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana.

„Am explorat posibilitati, am deschis cai, am testat ipoteze si am aflat ca tot ce era mai valoros era dintotdeauna sub nasul nostru: berea noastra a trecut prin incercari si a fost marcata de vietile unor oameni asemenea celor carora ne adresam astazi. Principiile despre care vorbim sunt la fel de valoroase astazi, cum erau si acum trei secole. si am zis Timisoareana exista de peste trei sute de ani, timp in care a vazut aparand si disparand sute de alte marci. Dar nu ar fi ajuns aici fara oamenii care o fac ceea ce este acum: un brand respectat, care la randul sau isi respecta numele.”, Adrian Docea, Strategic Planner Lowe.

Filmarile spotului au avut loc la Rasnov, „unde nici ploaia nu i-a impiedicat pe locuitorii orasului sa vina cu mic, cu mare la cetate si sa vada cu ochii lor filmarea. S-a participat, practic, la filmarea unui film. si asta pentru ca filmarea a avut toate ingredientele unui spectacol: femei frumoase, explozii, o armata intreaga (la propriu), un razboi in toata regula. Chiar si cei doi magari prezenti pe post de props-uri au fost fascinati. S-au speriat rau cand tunurile s-au pus in miscare si au mai si tras pe deasupra capetelor lor.”, Mara Vasile, Account Manager Lowe.

Timisoreana a inregistrat o crestere a vanzarilor de 74% in 2005 fata de 2004 si o crestere de 1.1 MS in decursul unui trimestru, castigandu-si astfel statutul de vedeta in cadrul companiei Ursus Breweries.

Echipa care a creat spotul Timisoreana este formata din:
Timisoreana – Mihai Barsan (Senior Brand Manager), Mihai Bonca (Junior Brand Manager), Sandina Olteanu (Junior Brand Manager)
Lowe - Mihai Coliban (Creative Director), Ligia Calin (Copy), Irina Stanciulescu (AV Producer), Mara Vasile (Account Manager), Adrian Docea (Strategic Planner), Semida Duriga (Copy).
Casa de productie: Reload Film
Regizor: Babak