Cu o crestere de 151% in 2005, 7 branduri noi castigate in 2006 si doua echipe noi de creatie, DDB Bucuresti a devenit prea mare pentru vechiul sediu din Emanoil Porumbaru.

Noul sediu al agentiei este o vila design din Str. Carol Davilla 21. Conceptia si amenajarea au durat aproape 6 luni si au fost conduse de designerul Raluca Negru.

Casa DDB contine 7 sali de meeting, fiecare cu tema si utilitatea sa. Camera de argint este destinata intalnirilor cu clientii. Camera de gheatza gazduieste prezentarile si trainingurile interne. Exista 3 Sali destinate intalnirilor interne: Camera Vacuztei, in care se “mulg” ideile, Camera Gradinii de Ciment, unde au loc intalnirile de strategie si Camera Lunii, unde se tin sesiunile de brainstorming. In Camera Marului de Aur au loc prezentarile interne si discutiile premergatoare prezentarii campaniilor catre clienti.

“Noul sediu DDB Bucuresti spune totul despre DDB-ul de azi: o organizatie mereu tinara, desi implineste in curand 10 ani, o organizatie plina de viata si creativitate, in care atat angajatii cat si clientii se simt inspirati si pe maini bune, o organizatie care gandeste mare, dar este atenta la toate amanuntele.”, explica Adina Sorescu, Managing Director DDB.

In prezent, agentia este in discutii pentru demararea unei investitii de 2 milioane de euro in construirea unei cladiri de birouri care ii va gazdui operatiunile.