“Acum se intampla foarte multe lucruri in Romania, in industria noastra. In cei 13 ani de cand cunosc aceasta tara nu am vazut niciodata atata creativitate pe piata ca acum. Sunt foarte entuziasmat ca lucrez cu Scala JWT pentru a dezvolta RMG si produsul creativ al Agentiei” a spus Matthew Dezzani.

Dupa ce a condus Bates Kuwait timp de 6 ani, Dezzani a hotarat sa se intoarca in Romania pentru a intari echipa Scala JWT si RMG Connect. Responsabilitatile lui constau, in special, in dezvoltarea directiilor strategice ale Agentiei. Dezzani este sprijinit de o echipa puternica in Romania. El va lucra alaturi de Chief Creative Officer Mark Walton, director de creatie cu vasta experienta in domeniu si cu multe premii internationale in portofoliu. Mark a facut publicitate pe trei continente, ocupandu-se de branduri mari precum: General Motors, Xerox, Unilever, Nestle si Procter & Gamble.

“Ma bucur foarte mult sa revin in Romania. Scala JWT si RMG Connect formeaza un grup nemaipomenit de profesionisti. Sunt foarte creativi si pasionati de ceea ce fac aici, la Bucuresti, orasul pe care-l consider o a doua casa”, a mai spus Dezzani.

Citeste si:

“Sunt oameni nemaipomeniti si ma simt norocos sa fac parte din echipa lor”, a mai afirmat Dezzani.

Nascut in Statele Unite ale Americii dar casatorit cu o romanca, Dezzani a absolvit Universitatea din Rhode Island, luandu-si diploma in Comunicare si Arte. Si-a inceput cariera la Londra, in 1994, unde a lucrat pentru contul Vodafone la Warman & Bannister. Apoi s-a alaturat echipei Bates Saatchi & Saatchi Bucharest. Pe parcursul celor 6 ani petrecuti alaturi de Bates si Saatchi & Saatchi si a celor 6 ani din Orientul Mijlociu, Dezzani a acumulat o experienta solida in management, planificare, comunicare si creatie ATL si BTL (above si below-the-line).

De-a lungul anilor petrecuti in domeniu, el a lucrat pe conturi importante, printre care se numara: Procter & Gamble, Interbrew, BAT, Vodafone, Pepsi si Mobil Rom