Noua campanie de imagine Tuborg Gold, semnata de Graffiti BBDO, este difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si este adaptata si pentru segmentele outdoor si OOPS Media.

Conceptul general al campaniei porneste de la ideea de libertate, valoare esentiala a brandului Tuborg. In demersul creativ, conceptul a fost dezvoltat intr-o directie activa: daca tu esti liber, atunci ii eliberezi si pe cei din jurul tau - de prejudecati, de inhibitii, de lucruri care complica inutil viata sau pur si simplu de lipsa de imaginatie. Adresandu-se unui public tinta tanar, preponderent masculin, care locuieste in mediul urban, are educatie superioara si este preocupat de cariera, noua campanie doreste sa creeze o legatura speciala intre marca si consumatori. Pe o piata dinamica din toate puctele de vedere (jucatori, produse, promotii, campanii publicitare), sansa de a te diferentia consta in a crea si la nivel executional ceva iesit din tipare, asa cum sunt spoturile noii campanii Tuborg, intitulate “Barul” si “Matusa”.

Data: 16-05-2006 | Sursa: Pleon Graffiti
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg

Spune pe bune Recomanda Tipareste

AlteArticole

Program Ad’Or 2006 “Competitia de Golf PUMA 2006” si-a desemnat castigatorii Scala JWT si RMG Connect Romania isi dezvolta echipa de management Coca-Cola te cauta pentru FIFA World Cup! Razvan Matasel este membru in juriul Euro Effie, editia 2006 Juriul Ad’Or 2006 Departamentul media Odyssey se mareste Sprite si Popcorn dau cu spray-ul pe perete Bergenbier ramane motorul principal de crestere pentru Interbrew Romania Rigips Romania se diferentiaza cu AD(D)VERITAS
toate stirile

Noua campanie de imagine Tuborg Gold, semnata de Graffiti BBDO, este difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si este adaptata si pentru segmentele outdoor si OOPS Media.

Citeste si:

Conceptul general al campaniei porneste de la ideea de libertate, valoare esentiala a brandului Tuborg. In demersul creativ, conceptul a fost dezvoltat intr-o directie activa: daca tu esti liber, atunci ii eliberezi si pe cei din jurul tau - de prejudecati, de inhibitii, de lucruri care complica inutil viata sau pur si simplu de lipsa de imaginatie. Adresandu-se unui public tinta tanar, preponderent masculin, care locuieste in mediul urban, are educatie superioara si este preocupat de cariera, noua campanie doreste sa creeze o legatura speciala intre marca si consumatori. Pe o piata dinamica din toate puctele de vedere (jucatori, produse, promotii, campanii publicitare), sansa de a te diferentia consta in a crea si la nivel executional ceva iesit din tipare, asa cum sunt spoturile noii campanii Tuborg, intitulate “Barul” si “Matusa”.
Publicitate

Ambele spoturi prezinta situatii in care personajul principal stie sa se bucure de viata, reusind nu doar sa se simta el insusi liber de constangerile vietii de zi cu zi, ci sa scape si de cele pe care le-ar avea de suportat din cauza celor din jur.

In varianta intitulata “Barul”, personajul Tuborg si-a scos colegii intr-un club ca la o petrecere monstruoasa de sambata seara. La un moment dat ii suna ceasul, petrecerea se sparge instantaneu si imediat gasca de petrecareti se metamorfozeaza intr-un grup decent, imbracat adecvat, de angajati model. Nici vorba de seara, afara este lumina si traficul este blocat ca in orice dimineata obisnuita. Spotul prezinta practic o metoda amuzanta de a scapa de corvoada trezitului de dimineata, unul dintre momentele cele mai neplacute din rutina zilnica. Cum? Foarte simplu: petrecand toata noaptea.

In cazul “Matusii”, personajul Tuborg scapa de corvoada telenovelelor. Toata lumea cunoaste efectul telenovelelor, mai putin matusile care le urmaresc cu pasiune... Personajul nostru isi propune sa largeasca putin orizonturile matusii sale, printr-o mica farsa, aratandu-i ca la televizor mai sunt si alte lucruri de vazut, in afara de un astfel de program.

Spoturile vor fi difuzate incepand din luna mai pe posturile Pro TV, Antena 1, Prima TV, TVR1, TVk lumea, TV Sport, AXN, Discovery si MTV. Productia acestora a fost coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie Reload Film, sunetul fiind procesat de Kemper Music. Regia a fost semnata de Bram van Alpen cu Jasper Wolfe ca DOP. Filmarea s-a desfasurat in luna aprilie pe parcursul a doua zile.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din:
- Graffiti BBDO: Eduard Dedu – Copywriter, Gelu Florea – Art Director, Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Radu Zaharescu – Senior Art Director, Bogdan Mirica – Creative Director, Liviu Isop – A/V Producer, Anca Iulia Calin, Account Director, Catalina Cernica – Client Sevice Director;
- URBB: Catalin Ignat – Marketing Director, Roxana Malureanu – Brand Manager, Madalina Mihalcea – Junior Brand Manager.

Tuborg Gold este principala marca din portofoliul companiei United Romanian Breweries, cunoscuta drept Tuborg Romania, iar prima sticla de bere Tuborg "Made in Romania" a iesit pe poarta fabricii din Bucuresti in anul 1998. Rezultatele cercetarilor efectuate demonstreaza faptul ca Tuborg Gold este lider pe segmentul de bere premium sub licenta produsa in Romania, cu o cota de piata mai mare de 50%. Dupa 9 ani de existenta pe piata romaneasca, notorietatea marcii Tuborg este de 98%.