Mercury Promotions a castigat doua premii pentru "cel mai bun spot TV al anului" si "cel mai bun spot TV in categoria social”, in cadrul celei de-a sasea editii a festivalului de creatie publicitara Ad’Or 2006. Spotul TV premiat, “Hide and Seek”, a fost realizat in cadrul unui proiect cu finantare Phare – Campania de educatie privind drepturile copilului desfasurata sub sloganul “Drepturile copiilor sunt lege!” – implementat de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului. Spotul comunica dreptul copilului de a nu fi abuzat.

“Suntem foarte bucurosi, ca si client, ca acest spot a castigat premiul pentru cea mai buna productie publicitara a anului 2005. Pentru noi, realizarea acestei campanii a reprezentat o mare provocare. Speram ca, vizionandu-l, publicul larg din Romania isi va reconsidera unele atitudini si va lua masuri pentru a elimina aceste practici ilegale, cu efecte distructive asupra copiilor.” - Bogdan Panait - Secretar de Stat, Presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Drepturilor Copilului.
Publicitate

Conceptul campaniei a fost "Twisted reality". Au fost elaborate o serie de 4 spoturi TV, 7 print ad-uri, 3 spoturi radio, campanie de bannere on-line in care au fost ilustrate situatii general acceptate in Romania ca fiind normale, rupte din cotidian, dar care, atunci cand sunt privite mai de aproape, devin incalcari flagrante ale drepturilor copilului, cu efecte majore asupra dezvoltarii lui ca om.

Campania a fost difuzata in perioada noiembrie 2005 - februarie 2006 pe canalele de promovare TV, presa scrisa, radio si web. Canalele media au fost asigurate gratuit de partenerii campaniei:

- TV: Antena 1, TVR1, TVR2, TVR Cultural, TVR International, Jetix, National TV

- presa scrisa: Sanoma Hearst (Bine pentru Mine, Cosmopolitan, Mami, Story, National Geographic), Bucharest Daily News, Edipresse (Avantaje, Olivia, Sana, Povestea mea), Burda (Ioana, Cool Girl, Copilul meu), ARBOmedia (toate ziarele locale)
- radio: Radio Romania Actualitati
- transit: Jurnal Online
- web: 121.ro

Echipa Mercury care a realizat spotul TV castigator la cele doua categorii Ad'Or:

Creatie: Darlan Moraes Jr. – Creative Director, Cristina Diaconescu – Group Creative Director, Liviu Turcanu – Group Creative Director, Ciprian Banica - Copywriter, Florin Olingheru – Art Director, Dragos Mocanu - Copywriter, Corina Plesea - Copywriter, Mirela Talamba - Art Director, si Bogdan Huma – Copywriter
Strategie si client service: Radu Toncu, Florian Filat
Productie: Mobra Films
Regizor: Lawrence Jacomelli
DOP: Oliver Jacomelli
Fotograf: Ralph Baker

"Campania de promovare a drepturilor copiilor a fost un proiect solicitant si dificil atat din punct de vedere creativ, cat si al responsabilitatii sociale pe care o ai cand atragi atentia asupra unui subiect atat de sensibil - copiii agresati. Acest premiu recompenseaza din plin efortul verii trecute." - Cristina Diaconescu, Group Creative Director

"Ca sa fiu sincer, asteptarile mele in privinta acestei campanii au fost destul de mari, eram sigur ca o sa luam un premiu, daca nu la Ad'Or, la alt festival european. Ar fi fost pacat ca o asemenea idee, executata excelent si fara compromisuri (de la client) sa fie trecuta cu vederea de un juriu de competenta celui de la Ad'Or. Premierea spotului confirma valoarea creativa a echipei Mercury si faptul ca idei bune vin si din alte agentii, nu doar de la cele care ne-au obisnuit cu prezenta pe podiumurile festivalurilor in ultimii ani." - Liviu Turcanu, Group Creative Director

"Ad'Or este locul unde un spot bine facut face cat 100 de alte spoturi." - Ciprian Banica, Copywriter

"De ce a castigat Mercury Promotions aceste premii? Pentru ca am acceptat schimbarea. In acest proiect am incetat sa vindem beneficii de produs sau valori de brand si am inceput sa vindem ideea, pur si simplu. Tinand cont de cat de adanc sunt inradacinate in mentalitatea romanilor preconceptiile legate de drepturile copilului, am cautat acea idee care sa poata muta muntii. Si, se pare, am gasit-o." - Radu Toncu, New Business Director