In octombrie anul trecut Roxana Dumitru (41 de ani) pleca de la Leo Burnett&Target, una dintre cele mai mari agentii de publicitate de pe piata locala cu afaceri de 16,3 milioane de euro in 2012. Ea a fost inlocuita la conducerea agentiei de catre Lorand Balint, un specialist cu peste 13 ani de experienta in comunicare.

“Dupa 17 ani in care am muncit enorm, am lucrat pe zeci de categorii pe care activau clientii cu care colaboram, am <<crescut>> foarte multi juniori si i-am ajutat sa devina foarte buni oameni de publicitate, am participat la zeci de pitch-uri si am castigat impreuna cu colegii mei foarte multe conturi mari si importante, am simtit nevoia de o schimbare. Asa ca am <<plonjat>> in antreprenoriat, am vrut sa vad cum este sa fiu pe picioarele mele 100%. Si nu este simplu, trebuie sa recunosc “, explica Dumitru.

Ideea de a lansa Designers for Kids a aparut la o cafea cu actuala ei partenera de business Adina Maria Sasu (34 de ani). Ambele detin 50% din afacere.

Citeste si:

Au fondat Designers for Kids pentru ca acesta este un business care imbina pasiunea celor doua pentru moda, dragostea pentru copii si dorinta de a ajuta copiii care provin din familii sarace.

Fata de alte branduri pentru copii, Designers for Kids se diferentiaza prin faptul ca hainele sunt create doar de designeri romani.

Printre cele mai importante nume cu care colaboreaza compania se numara Rhea Costa, George Neagu, Andreea Raicu, Parlor, Malvensky, Carla Szabo, Zaysha.

Afla mai multe despre planurile Roxanei Dumitru in textul: Dupa 17 ani in publicitate, a lansat o afacere cu haine pentru copii create doar de designeri romani

Dupa 17 ani in publicitate, a lansat o afacere cu haine pentru copii create doar de designeri romani

Dupa 17 ani in publicitate, a lansat o afacere cu haine pentru...

Sursa foto: Roxana Dumitru