Agentia GMP va realiza campania de comunicare pentru Mr. Bricolage, o marca celebra pe piata de bricolaj din Franta, care urmeaza sa fie lansata in acest an si in Romania. In urma unei licitatii, la care au participat cinci agentii de publicitate importante din Romania, reprezentantii Mr. Bricolage au decis sa-si incredinteze bugetul de comunicare agentiei GMP.

“Decizia a fost unanima. Ea a fost luata pe baza celei mai interesante propuneri creative care s-a evidentiat din pachetul propunerilor prezentate de cele 5 agentii participante la pitch. Strategia propusa de GMP a urmarit cel mai bine ideile strategice de marketing cuprinse in brief. GMP s-a evidentiat prin mixul de comunicare, canalele neconventionale propuse si interactivitatea departamentelor implicate in elaborarea strategiei”, a declarat Vlad Pacea, Director de Marketing Mr. Bricolage Romania.

Campania, care va fi vizibila in partea a doua a anului, va fi una integrata si va include toate competentele agentiei: ATL, BTL si PR. Mr. Bricolage este cel de-al treilea jucator pe piata franceza de bricolaj. Compania este prezenta in acest moment in Franta, Belgia, Spania, Andorra, Madagascar, Argentina, Uruguay, Bulgaria si Maroc, detinand o retea formata din 600 de magazine. Cifra de afaceri a Mr. Bricolage a depasit anul trecut 1,7 miliarde de euro.