Incepand cu 1 iulie 2006, Discovery Channel a evoluat catre o noua etapa - a devenit mai personal, mai provocator si mai accesibil atat publicului romanesc cat si clientilor de publicitate locali.

Prin spectacolul sustinut de tinerii actori Mihai Baranga, Richard Bovnovscky, Geta Marin si Nicolae Nastasia, sub umbrela conceptului „pauza publicitara romaneasca”, agentiile au facut cunostinta cu noua oferta media, mai generoasa si flexibila, a Discovery Channel. Postul asigura programe de calitate intr-o noua abordare, mai aproape de spiritul local. Pe aceeasi directie se inscriu si calupurile publicitare, personalizate nevoilor pietii din Romania.

Creativitatea postului Discovery Channel este acum la dispozitia clientilor din Romania. Postul permite dezvoltarea de programe, campanii cu spoturi, mini-serii locale si promo-uri localizate. In plus Discovery Channel ofera posibilitati extinse de promovare neconventionala. Sponsorizarile asigura asocierea directa a brandurilor clientilor cu continutul programelor postului, iar vignettele (mini – programe), relevante in mod direct pentru consumator, ofera posibilitati suplimentare. Noua „pauza publicitara romaneasca” a postului Discovery Channel este o unealta de marketing ce completeaza publicitatea traditionala.

„Lansarea semnalului romanesc Discovery Channel este o schimbare pe care o asteptam de foarte mult timp. Apar noi oportunitati, mai putin conventionale si mult mai creative pentru promovarea clientilor nostri”, a declarat Vlad Tudosie, Managing Director Cable Direct.

Dorota Zurkowska-Bytner, Director Regional de Vanzari Discovery Channel pentru Europa Centrala si de Est, declara: „Suntem bucurosi ca putem oferi clientilor nostri din Romania o gama extinsa de oferte ce include posibilitati de promovare non-standard. Consideram ca noua noastra oferta satisface nevoile pietii si va determina o crestere a cererii pentru acest tip de pachete, advertiserii locali putand beneficia de acum de toate avantajele incluse. Acest lucru s-a intamplat si in cazul lansarii semnalului local in Ungaria, in cursul anului trecut.”

Semnalul unic al postului pentru Romania are un aspect personalizat on-air pentru publicul romanesc, prin selectarea din cadrul ofertei internationale a celor mai relevante programe pentru publicul autohton si realizarea unor programe adaptate pietii locale. Telespectatorii beneficiaza de subiecte reprezentative intr-un mod emotionant si distractiv, programul este prezentat integral in limba romana iar grila este definita in acord cu preferintele de vizionare ale publicului autohton.