Dupa ce, la filmarile noii campanii de imagine a berii Noroc, oamenii agentiei au vazut ce inseamna sa fii sticlar, lumea e din nou vesela sa scrie spoturi la umbra, langa aerul conditionat. Spotul Noroc cu sticlarul, scris de Bertha Niculescu, e primul dintr-o noua pereche de video-uri care continua pentru al treilea sezon consecutiv conceptul dupa munca si rasplata sub care se promoveaza populara bere a concernului InBev.

Filmat de Multimedia Est intr-o sticlarie de langa Valeni si regizat de Radu Muntean, Sticlarul e practic un documentar. A fost jucat chiar de respectivii meseriasi-suflatori. De altfel, probabil ca nici un actor n-ar fi rezistat inumanei temperaturi a cuptorului caruia ii trebuie 3 saptamani ca sa fie incalzit la temperatura necesara fabricarii banalelor damigene.

"Cel mai frumos lucru la aceste spoturi este naturaletea lor nu suntem la concursul de bancuri uzual acestei catagorii. Nu se chinuie nimeni sa ne extraga zambete cu forta e vorba strict despre bere si barbati, despre caldura, sete si pofta ne spune Ramona Urdea, care a coordonat campania din partea Headvertising. Completata de Serban Alexandrescu: <> Da, dar nu ca de obicei. E un pahar de bere baut ca in viata, nu ca in reclame. Si stati sa vedeti urmatorul spot, un documentar verist despre cum intra in tine prima bere dupa ce te-ai intors acasa de la munca.

Operator a fost Tudor Lucaciu, iar art director Ovidiu Lupsa. Din partea InBev au aprobat si modificat Steliana Matei si Liviu Irimia (brand manager, respectiv director de marketing). Spotul ruleaza pe toate televiziunile de masa si va fi urmat in curand si de perechea lui: alta meserie, alta munca, alta canicula, aceeasi bere. Plus o salata berlineza - vorba aceea,stay tuned.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri