Seinfeld a tinut un discurs dupa ce a primit premiul de onoare CLIO in New York. Evenimentul, cea mai cunoscuta competitie de premiere a profesionistilor din industria publicitatii, designului, mediului digital si al comunicarii, celebreaza an de an cele mai bune si cele mai creative idei publicitare.

Jerry Seinfeld, care a fost premiat in mod onorific pentru munca sa indelungata ca ambasador al brandului American Express, a explicat de ce umanitatea este o specie plina de speranta, dar plictisitoare, a carei fericire provine din momentele acelea dintre vizionatul unei reclame si cumpararea prodsului pe care il promoveaza.

“Vreau doar sa ma bucur de reclama”, a declarat acesta. “Noi stim ca produsul nu va fi la fel de bun ca in reclama. Noi stim ca traim intr-o lume reala, si stim ca totul nu e la fel de bun ca intr-o reclama. Dar noi credem, ‘poate asta n-o sa fie atat de rau’. Suntem o specie plina de speranta. Stupida, dar plina de speranta. Si suntem fericiti in momentele acelea dintre reclama si cumpararea produsului. Si cred ca a-ti petrece intreaga viata fraierind oameni inocenti si convingandui sa-si cheltuie banii castigati cu greu pe produse inutile, de proasta calitate, de care nu au nevoie, reprezinta o modalitate fantastica de a-ti consuma energia.”

Sursa foto: YouTube.com/Interviu Jerry Seinfeld