Pambac a ales sa lucreze pe parcursul acestui an cu: Future Brand pentru strategia de branding, Headvertising pentru creatie publicitara si Universal McCann pentru strategia de media.

„Vom investi in acest an, peste un milion de euro, pentru crearea si dezvoltarea noilor noastre marci de paste si faina. Dezvoltand o strategie de comunicare performanta, vom fi alături de partenerii de distributie astfel incat sa atingem aspiratiile noastre privind cota de piata si notorietatea de marca”, a declarat Alin Giurea, director general al Pambac. „Suntem convinsi ca grupul de agentii de advertising selectate va pune in aplicare cea mai potrivita abordare pentru a convinge consumatorii de calitatea ridicata a produselor pe care le fabricam”, a adaugat acesta.

Decizia de selectare a partenerilor pentru comunicare a fost luata in urma unei analize profunde realizate impreuna cu firma Roland Berger Strategy Consultants, consultantul Pambac pentru strategia de marketing. La pitch au participat si alte agentii consacrate: Grey Worldwide Romania, Graffitti BBDO si Lowe & Partners. „Toate agentiile au avut oferte foarte bune, atat din punct de vedere al intelegerii specificului pietei cat si al efortului de creatie si a strategiei de media”, a declarat Tatiana Visoiu, director de marketing al Pambac. „Am ales consortiul Future Brand/Headvertising/McCann pentru abordarea complexa si ingeniozitatea strategiei de comunicare propuse”, a precizat aceasta.

Pambac SA Bacau este unul din liderii pietei romanesti de paste fainoase si un important producator de faina. In cursul anului trecut Pambac a finalizat o investitie de peste 7 milioane euro pentru realizarea celui mai performant centru de morarit din Romania, cu tehnologia germana Buhler, avand cea mai mare capacitate de productie din tara, circa 800 tone/ zi.