Vom investi in acest an, peste un milion de euro, pentru crearea si dezvoltarea noilor noastre marci de paste si faina. Dezvoltand o strategie de comunicare performanta, vom fi alături de partenerii de distributie astfel incat sa atingem aspiratiile noastre privind cota de piata si notorietatea de marca, a declarat Alin Giurea, director general al Pambac. Suntem convinsi ca grupul de agentii de advertising selectate va pune in aplicare cea mai potrivita abordare pentru a convinge consumatorii de calitatea ridicata a produselor pe care le fabricam, a adaugat acesta.
Decizia de selectare a partenerilor pentru comunicare a fost luata in urma unei analize profunde realizate impreuna cu firma Roland Berger Strategy Consultants, consultantul Pambac pentru strategia de marketing. La pitch au participat si alte agentii consacrate: Grey Worldwide Romania, Graffitti BBDO si Lowe & Partners. Toate agentiile au avut oferte foarte bune, atat din punct de vedere al intelegerii specificului pietei cat si al efortului de creatie si a strategiei de media, a declarat Tatiana Visoiu, director de marketing al Pambac. Am ales consortiul Future Brand/Headvertising/McCann pentru abordarea complexa si ingeniozitatea strategiei de comunicare propuse, a precizat aceasta.
Pambac SA Bacau este unul din liderii pietei romanesti de paste fainoase si un important producator de faina. In cursul anului trecut Pambac a finalizat o investitie de peste 7 milioane euro pentru realizarea celui mai performant centru de morarit din Romania, cu tehnologia germana Buhler, avand cea mai mare capacitate de productie din tara, circa 800 tone/ zi.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: