Burger King a anuntat selectarea agentiei Initiative pentru operatiunile sale de media buying & planning pe sase piete importante pentru compania americana. in prezent, Initiative se ocupa de operatiunile de media buying & planning pentru Burger King din Olanda, Mexic si Spania, la care se vor adauga si Germania, Suedia si Marea Britanie.

Cu aceasta ocazie, Gilian Smith, Senior Director Media and Interactive Burger King, a declarat: “Suntem convinsi ca agentia Initiative, cu care vom lucra in sase din pietele noastre cheie, va avea o contributie importanta la construirea unei abordari inovative in actiunile noastre de media buying & planning. Initiative a demonstrat deja ca ne este partener de incredere in Mexic, Spania si Olanda, iar acum asteptam cu nerabdare sa beneficiem de expertiza lor, mai ales in domeniul marketingului digital, si in Marea Britanie, Germania si Suedia.”

“Suntem mandri sa ne extindem colaborarea cu Burger King pentru urmatoarea etapa de dezvoltare a companiei. Strategia de comunicare Burger King este una interesanta, cu multe provocari si in acelasi timp deschisa catre oportunitatile pe care le ofera mediul de comunicare actual. Suntem nerabdatori sa ne aducem contributia la realizarea obiectivelor ambitioase ale companiei Burger King.”, declara Jerry Hill, Joint COO Europa.