“Conteaza foarte mult sa ai cunostinte tehnice, pentru ca poti sa intelegi ce se intampla din punct de vedere tehnologic, ce presupune o campanie si ai o gandire analitica. Eu am terminat Facultatea de Automatica si Calculatoare, iar Vasile Alboiu, directorul de creatie al grupului a studiat matermatica informatica. Deci chiar si din perpectiva creativa exista aceasta orientare tehnica”, a declarat Ghiurca.

Ana Maria Ghiurca (33 de ani) are o experienta de 14 ani in advertising, in cadrul unor companii precum GMP Advertising, Leo Burnett, Arsenoaiei si Matasel, DDB Bucuresti, Tribal DDB, Webstyler, Hogarth si MullenLowe Profero. Ea este director de client service al Mullen Lowe Profero (fosta SeniorHyper) din septembrie anul trecut.

Profero MullenLowe este fosta agentie SeniorHyper redenumita astfel din ianuarie anul acesta dupa afilierea la reteaua internationala cu acelasi nume. Reteaua a fost lansata in 1998, iar in prezent are 13 birouri pe piete din Europa, SUA si Asia-Pacific.

Biroul din Bucuresti al Lowe Profero lucreaza pentru clienti precum Orange, ING, Wrigley, Caroli Foods sau Muzeul National „Grigore Antipa”. De asemenea, agentia lucreaza pentru Wrigley si pentru piata bulgara.

Comertul electronic si brandurile de tehnologie, cei mai mare investitori in digital

In prezent compania este in pitch-uri pentru branduri din domeniul FMCG si bricolaj. De asemenea, Ana Maria Ghiurca isi doreste sa adauga clienti din domenii precum bunuri de larg consum, bere, asigurari, auto, comert electronic.

„Sunt domenii din care nu avem clienti, dar avem expertiza. De asemenea, vedem ca exista un trend de crestere a bugetelor pentru digital de la un an la altul. Nu cred ca exista vreo categorie in care anul acesta sa nu se acorde o mare importanta zonei de digital decat i se acorda anul trecut. Segmentele care investesc cel mai mult in digital sunt comertul electronic si brandurile de tehnologie”, a explicat managerul.

Citeste si:

Ea a adaugat ca, in general, mai mult de jumatate dintre bugete sunt orientate catre serviciile Google si Facebook. De asemenea, tot mai multi clienti folosesc servicii de remarketing si programmatic buying. „Insa acestea sunt servicii pe care noi le impingem in fata”.

Agentia are 28 de angajati, impartiti intre departamentele de client service, strategie, creatie si dezvoltare si implementare. Aceasta echipa nu include si oamenii din zona de programare, in numar de 13.

Cautam constant talente

„Cautam constant talente in piata si suntem atenti la ce se intampla. Fiind o piata mica si, mai ales, atunci cand trebuie sa recrutezi pentru functii de middle sau top management trebuie sa fii la curent cu tot ce se intampla. Este o piata in care se migreaza foarte mult”, a declarat Ana Maria Ghiurca.

Ea nu a oferit detalii despre cifra de afaceri a agentiei anul trecut, precizand ca aceste informatii vor fi anuntate in aprilie cand vor fi facute publice datele pentru tot grupul Lowe. Compania a avut in 2014 o cifra de afaceri de aproape 1,1 milioane de euro si pierderi nete de circa 380.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

Profero MullenLowe Bucuresti face parte din Lowe Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala. Profero MullenLoweeste fosta SeniorHyperactive (SeniorHyper), agentia fondata in 2013 in urma fuziunii companiilor de digital Hyperactive si Senior Interactive.

Lowe Romania mai include agentiile de media Initiative si BPN, agentia de creatie MullenLowe, cea de relatii publice Golin Romania si agentia specializata in comunicare medicala Medic One.