Aceast lucru presupune ca, timp de un an de zile, in perioada octombrie 2006 – octombrie 2007, trenurile care circula pe magistrala 2 a metroului Bucurestean (IMGB – Pipera) vor fi purtatoarele mesajelor campaniei de promovare a turismului intern, informeaza un comunicat al ANT, informeaza Rompres.

„In luna iulie 2006, Autoritatea Nationala pentru Turism a demarat campania media cu acoperire nationala „O calatorie este o lectie de viata. Alege oferta de turism intern” pentru a-i face pe romani sa redescopere Romania. Am decis sa o intesificam pe zona capitalei, deoarece circulatia turistica este mai accentuata decat in oricare alt oras din tara”, a declarat directorul Directiei Generale de Promovare si Relatii Internationale din ANT, Cristina Motorga.

Alegerea magistralei doi a fost determinata de traficul mare de calatori (aproximativ 200.000 calatori zilnic, conform Metrorex), calitatea garniturilor de tip „Bombardier”, siguranta nevandalizarii materialelor publicitare – statiile si trenurile se afla sub monitorizarea agentilor de paza. Valoarea acestei actiuni de publicitate a turismului intern este de aproximativ 470.000 lei.