DDB Worldwide s-a clasat pe prima pozitie ca urmare a numarului de premii obtinute in cadrul a 27 de festivaluri de publicitate organizate in intreaga lume in anul 2006. Categoriile de premii luate in calcul de catre revista Shots au fost urmatoarele: TV, print, media interactive, campanii integrate si media inovativa.

DDB Worldwide a obtinut anul acesta un total de 500 de premii la nivel international, singura cea mai premiata retea de agentie de publicitate din lume. Segmentul mediei interactive, din ce in ce mai recunoscut si cautat ca mediu de advertising, a reprezentat si cel mai consistent segment din punct de vedere al numarului premiilor obtinute de catre DDB. Numai Tribal DDB, agentia specializata in servicii de media interactive, a castigat cu 44 mai multe premii decat agentia clasata pe locul secund in aceeasi categorie. Filialele de top ale retelei DDB au fost: DDB Londra, DDB Brazilia (Sao Paolo), DDB Vancouver, DDB Paris, DDB Los Angeles, DDB Buenos Aires si nu in ultimul rand DDB Dusseldorf.

“DDB crede ca cea mai puternica arma pentru promovarea unui business de succes este creativitatea. Numai creativitatea inspira pasiunea, ideile si solutiile de business creative pentru brandurile clientilor nostri. Credem in puterea premiilor, asemenea celor oferite de Shots, pentru ca acestea ne inspira sa ridicam permanent stacheta”, a declarat intr-un comunicat Bob Scarpelii, CCO si Chairman DDB Worldwide.

In aceeasi nota, Adina Sorescu, director general DDB Bucuresti, completeaza : “ Pentru noi, fie ca suntem DDB Bucuresti sau oricare alta filiala din lume, creativitatea este sinonima cu intelegerea clientului si a problemelor sale de business. Executiile noastre sunt orientate intotdeauna spre rezultate, iar relatiile serioase si de durata pe care le avem cu clientii nostri vin sa certifice acest lucru.

DDB Worldwide este una dintre cele mai mari retele de agentii de publicitate, cu 206 birouri in 96 de tari. DDB a primit in 2004 titlul de The Most Awarded Agency Network in the World din partea Gunn Report. Agentia a castigat cele mai multe Grand Prix in intreaga istorie a Festivalului International de Publicitate de la Cannes. In 2004, pentru a patra oara la rand, DDB a fost numita Agency of the Year la Clio Awards. Tot in 2004, DDB a primit titlul de Global Agency Network of the Year din partea Advertising Age. DDB Worldwide este membra a Omnicom Group.

DDB Bucuresti a aniversat pe 1 iunie zece ani de existenta pe piata romaneasca. Din portofoliul DDB Bucuresti fac parte: Alpha Bank, McDonalds, Ringier, Chipita, Henkel, Pepsi Intl., Philips, Mothercare, RCS/RDS , Ovo Design, Nestle Purina, Creamline Finetti, SCA, Renault Trucks, Aventis, Prodal SA, Dell, Ministerul Integrarii Europene.